„MyBee“ vadovo Luko Jurkšaičio teigimu, žmonių požiūris į nuosavų transporto priemonių turėjimą keičiasi, o vis dar augančios infliacijos kontekste automobilio prenumerata tampa patraukliu pasirinkimu.

„Pastebime, kad miestų gyventojai vis dažniau renkasi keliauti alternatyviais būdais atsisakydami asmeninio automobilio. Ši tendencija dar ryškesnė kylant infliacijos lygiui ir palūkanų normoms, brangstant nuosavo transporto išlaikymui bei vis dar besitęsiant automobilių tiekimo sutrikimams.

Siekdami sutaupyti ir vengdami ilgalaikių finansinių įsipareigojimų, žmonės vis dažniau išbando rinkoje esančias alternatyvias mobilumo paslaugas ar derina kelis judėjimo būdus tarpusavyje. Pavyzdžiui, trumpesniems atstumams renkasi automobilių dalijimosi paslaugas ir baigia kelionę dviračiu ar pėsčiomis, o ilgesniam laikotarpiui automobilį prenumeruoja. Matydami tokius rinkos pokyčius ir paklausą, norime suteikti galimybę inovatyvia paslauga naudotis visų Baltijos šalių gyventojams“, – sakė J. Jurkšaitis.

Automobilio prenumeratos paklausą atspindi sėkmingi pirmieji „MyBee“ veiklos metai Lietuvoje – konsoliduotos pardavimo pajamos siekė beveik 4 mln. eurų. 2022-aisiais metais, veikiant Lietuvoje ir Estijoje, iš viso buvo pasirašyta apie 1 tūkst. automobilių prenumeratos kontraktų tiek su privačiais, tiek juridiniais asmenimis. Anot L. Jurkšaičio, vis auganti automobilio prenumeratos paklausa paskatino plėtrą į Latviją, kurioje startuojama su kur kas didesne automobilių modelių įvairove nei prieš tai.

Kaip teigė „MyBee“ vadovas, Latvijos gyventojai jau turi įprotį vis dažniau rinktis ne nuosavą automobilį, bet naudotis transporto dalijimosi paslaugomis – čia jau 5 metus veikia „Modus Mobility“ grupei priklausanti automobilių dalijimosi paslauga „CityBee“.

Kaimyninėje šalyje dėl ekonominio neapibrėžtumo žmonės vis labiau įvertina poreikį planuoti savo finansus. Prenumeruojant automobilį nereikia rūpintis dėl automobilio priežiūros bei kintančių paslaugos įmokų ar palūkanų, kurios yra fiksuojamos visam sutarties laikotarpiui.

Įmonė prognozuoja, kad Latvijoje, kaip ir Lietuvoje bei Estijoje, automobilio prenumerata bus palankiai priimta ir dėl paslaugos lankstumo ir paprastumo.

Norint įsigyti naują automobilį šiuo metu jo dažnai tenka gerokai palaukti, o prenumeruojant automobilį jį galima paprastai užsisakyti naudojantis tik mobiliąja programėle ir pasiimti dar tą pačią dieną. Prenumeratos laikotarpį galima pasirinkti pagal poreikį – nuo 6 mėnesių iki 3 metų. Sutarties pabaigoje automobilio prenumeratos paslaugas galima pratęsti, renkantis tą patį ar kitą automobilį arba įsigyti jau išbandytą.

Šiuo metu Lietuvoje ir Estijoje jau daugiau nei pusė „MyBee“ automobilių prenumeruojami ilgesniam laikotarpiu – 2–3 metams, klientai turi galimybę pasirinkti iš daugiau nei 20 skirtingos klasės automobilių modelių.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją