Trečiadienį E. Gentvilas, sukvietęs žurnalistus į spaudos konferenciją, pareiškė apsisprendęs eiti dirbti į Seimą. Vakar parašė ir prašymą susisiekimo ministrui Eligijui Masiuliui atleisti jį iš užimamų pareigų nuo lapkričio 15 d.

Išeina šalių susitarimu ir paprašė skirti jam 5 mėnesių atlyginimo dydžio išeitinę kompensaciją, kuri sudarytų apie 50 tūkst. litų.

Kaip DELFI teigė susisiekimo ministro patarėjas Martynas Čerkauskas, pasirašytas įsakymas E. Gentvilui skirti 3 mėnesių algos dydžio kompensaciją - tiek ir numatyta pagal Darbo kodeksą.

Kompensacija skaičiuojama pagal paskutinių trijų mėnesių - spalio, rugsėjo, rugpjūčio - atlyginimų vidurkį. Uosto direkcijos tinklalapyje nurodyta, kad trečiąjį šių metų ketvirtį uosto vadovo atlyginimo vidurkis sudarė 12,333 tūkst. Lt.

Laikinai nuo rytdienos Uosto direkcijos generalinio direktoriaus pareigas turėtų pradėti eiti infrastruktūros ir plėtros direktorė Roma Mušeckienė. Apsisprendimo išeiti priežasčių, pasak E. Gentvilo, yra daug, bet jis išvardino tik keletą.

Pirmiausia, jo manymu, formuojama kažkokia kreiva valdančioji koalicija ir dar neaišku, ar ji bus suformuota, tad dirbti gerai, taip, kaip jis nori, esą nebus galima. Už galimybę vadovauti Uosto direkcijai nauja valdžia gali ko nors pareikalauti, o tai jam nepriimtina. Politiniuose užkulisiuose jis jau girdėjo kalbų, jog negalima rizikuoti ir pirmas darbas turi būti E. Gentvilo atleidimas.

Jo teigimu, pavykus padidinti konkurenciją, kai konkursuose pradėjo dalyvauti 6-10 kompanijų, keli stambūs konkursai padėjo Uosto direkcijai sutaupyti net 104 mln. litų. Iki tol esą Uosto direkcijoje karaliavo mafija, vagystės, kyšiai. Atsistatydinęs vadovas sako puikiai suprantąs, kad tie, kurie karaliavo direkcijoje, jam už tai niekada neatleis.

"Nukeptas nebuvau tik todėl, kad buvau E. Gentvilas", - liūdnai juokavo jis. E. Gentvilas nesidžiaugia uosto perspektyvomis. Jis prognozuoja, kad Rusijos kapitalas brausis į Klaipėdos uosto įmones, o Energetikos ministeriją atidavus į Darbo partijos rankas, į suskystintųjų dujų terminalą esą gali ateiti Rusijos koncernas "Gazprom".

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (406)