Šis geležinkelių tinklas, dažnai vadinamas ambicingiausiu infrastruktūros projektu Europoje, turėjo būti atidarytas dar prieš keletą metų, tačiau atidarymas buvo atidėliojamas dėl problemų, susijusių su saugumo testais ir signalizacijų sistemomis.

Londono transporto institucijos „Transport for London“ (TfL) komisaras Mike‘as Brownas pirmadienį sakė, kad pietryčių Londono Padingtono ir Abivudo stotis jungsianti svarbi geležinkelių tinklo atkarpa bus atidaryta 2021-ųjų rugsėjo-gruodžio mėnesiais.

„Pagal mūsų verslo planavimo prognozes, atidarymą matome vėlai 2021-aisiais, – sakė M. Brownas. – Mūsų prognozė yra pesimistiška, tačiau pragmatiška“.

M. Brownas teigė, kad viena iš kritinių geležinkelio problemų buvo tapusi būtinybė įsitikinti, kad į bėgius montuojamos „Siemens“ sistemos būtų suderintos su traukiniuose įdiegtomis „Bombardier“ sistemomis.

Praėjusių metų lapkritį TfL sakė, kad geležinkelių projektas, kurį dar 2018-aisiais turėjo atidaryti šalies monarchė Elžbieta II, galimai kainuos papildomus 650 mln. svarų.

Prognozuojama, kad naujais geležinkeliais kasmet važiuos apie 200 mln. keleivių ir taip bus palengvintas požeminės Londono metro sistemos darbas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)