„Geležinkelis miestą dalija į dvi dalis ir dieną neįmanoma praktiškai pravažiuot, nes susidaro kamščiai. Buvo, jei neklystu, prieš dvejus metus priimtas sprendimas statyti viaduką (...). Šiandien per Mažeikius važiuoti yra problema“, – BNS sakė V. Macevičius.

„Jeigu yra geras susisiekimas, tas kraštas yra patrauklus. Jei susisiekimas blogas, iš karto ieškoma, kaip apvažiuoti aplinkui“, – pridūrė Mažeikių meras.

Darbus už 16,321 mln. eurų iki 2020 metų rugsėjo atliks konkursą laimėjęs Latvijos statybų įmonės „LNK Industries“, inžinerinių sprendimų bendrovės „Fima“ ir Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovės „Eurovia Lietuva“ konsorciumas.

Kelių direkcija BNS informavo, jog sutartis turėtų įsigalioti ketvirtadienį.

3,65 mln. eurų projektui skirs Mažeikių savivaldybė, likusios lėšos skirtos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos.

Viadukas iškils Algirdo gatvėje, dabartinės geležinkelio pervažos vietoje. Algirdo ir Gamyklos gatvių sankryžoje bus pastatyta didelė žiedinė sankryža, o Algirdo ir Lakštingalų gatvių sankryžoje – mažesnė. Bus ir daugiau pokyčių aplinkinėse gatvėse.

Grupei „LNK Group“ taip pat priklauso „Latvijas tilti“, stačiusi Klaipėdos keltų ir keleivių terminalo krantinę, Vilniaus Geležinio vilko gatvės estakadą, Panemunės aplinkkelį, kitus projektus.