aA
Aplinkos ministras Kęstutis Mažeika sako, kad dabar Seime svarstomas automobilių registracijos mokesčio projektas tapo toks pats, koks iš pradžių buvo siūlomas Vyriausybės.
Kęstutis Mažeika
© DELFI / Domantas Pipas

„Tai tas pats variantas, kurį siūlė Aplinkos ministerija ir Vyriausybė buvo pritarusi. Ar automobilis nuvažiuos 5 tūkst., ar 10 tūkst.

kilometrų, manau, kad jis bet kokiu atveju bus taršus. Yra ir tepalai, ir kitos detalės, ir pagaminimo kaštai. Mūsų pagrindinis siekis ir tikslas ne tik mažinti CO2 išmetimus, bet užkirsti kelią senų, taršių, ypač galingų automobilių importui į Lietuvą“, – susitikime su Seimo Liberalų frakcija sakė K. Mažeika.

Anot ministro, lietuviai pigiai superka iš užsienio dyzelinius automobilius ir juos parduoda Lietuvoje.

„Tendencijos Vakarų šalyse, kur miestai uždraudžia ypatingai galingiems dyzeliniams automobiliams net įvažiuoti į miesto ribas... Tai reiškia, kad žmonės jų tiesiog atsisako ir jų kaina gerokai mažesnė nei mažiau taršių automobilių tose šalyse, todėl mūsų perpardavėjai juos tikrai mielai superka, ir žmonės pas mus patraukliai įsigyja. Ypatingai galingais automobiliais važinėja daug žmonių, tai kelia susirūpinimą“, – teigė K. Mažeika.

„Kai matai mieste važinėjančius automobilius, kurie skirti bekelei, tikrai keista“, – pridūrė ministras.

ELTA primena, kad trečiadienį Seimo Biudžeto ir finansų komitetas (BFK) pritarė siūlymui automobilių registracijos mokesčio įsigaliojimą nukelti iki balandžio, taip pat – šiuo mokesčiu neapmokestinti istorinių automobilių.

„Valstietis” Viktoras Rinkevičius siūlo automobilio registracijos mokesčio netaikyti senesniems nei 30 metų automobiliams.

Jo teigimu, istorinės transporto priemonės įsigyjamos ne tam, kad jomis būtų kiekvieną dieną važinėjama, todėl jas apmokestinti taip, kaip ir kitus automobilius, būtų nesąžininga.

„Valstietė“ Agnė Širinskienė antradienį siūlė mokesčio įsigaliojimo terminą nustatyti kitų metų balandį, o ne sausį, kaip planuojama dabar.

Valdantieji, anksčiau siūlę apmokestinti tik pirmą automobilio registraciją, dabar siūlo tokį mokestį taikyti kiekvieną kartą pasikeitus mašinos savininkui. Mažiausias mokestis turėtų siekti 13,5 euro, didžiausias – 540 eurų.

Seimo Ekonomikos ir Kaimo reikalų komitetai šiam mokesčiui nepritarė ir grąžino jį iniciatoriams tobulinti.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(5 žmonės įvertino)
1.8000

Jau paruošė planą: eismas prie žadamo statyti Nacionalinio stadiono keisis (33)

Ruošiantis Nacionalinio stadiono statyboms, Vilniaus miesto savivaldybė parengė planą, kaip...

Pietų Lietuvoje eismo sąlygas sunkina rūkas

Penktadienio pavakarę eismo sąlygas pietų Lietuvoje sunkina rūkas, įspėja Automobilių kelių...

„Latvijos geležinkeliai“ planuoja šiemet atleisti 1,5 tūkst. darbuotojų (5)

Latvijos nacionalinė pervežimų geležinkeliais operatorė ir geležinkelių infrastruktūros...

„Toyota“ investuos 400 mln. dolerių į skraidančių automobilių gamybą (1)

Japonijos automobilių gamybos milžinė „ Toyota “ ketvirtadienį pranešė investuosianti...

Meksikos valdžiai nepavyksta parduoti prabangaus prezidento lėktuvo (1)

Meksikos prezidentas antradienį, sausio 14-ąją, sakė, kad vyriausybei kol kas nepavyko parduoti...

Top naujienos

Mūšis, apie kurį meluojama iki šiol: kodėl sovietai net kelis mėnesius nedrįso įžengti į Klaipėdą (108)

Klaipėda – vienintelis Lietuvos miestas, kurį sovietai užėmė 1945-aisiais. Tam tikra...

Norintiems išsiskirti – dar daugiau reikalavimų, institucijų slenksčių mynimo ir išlaidų (56)

Nuo Naujųjų įsigaliojo privalomoji mediacija sprendžiant šeimos ginčus, tačiau svarbu...

Iš Dakaro sugrįžę Žala ir Juknevičius pažadų apie startą kitąmet nedalija: laukia namų darbai (30)

Po daugiau nei dviejų savaičių Saudo Arabijoje, kur šiemet vyko Dakaro ralis, į Lietuvą...

Naktį Vilniaus centre vaikai surengė tokio masto išgertuves, kokių dar nematė nei policija, nei Vaiko teisės (443)

Naktį iš penktadienio į šeštadienį Vilniaus centre įvyko dar neregėtas nepilnamečių...

Kepenis Seime „skalbė“ žurnalistus: „tikrai žinojo“ apie nusikaltimus, tačiau tai slėpė (163)

Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjungos ( LVŽS ) atstovas Dainius Kepenis ketvirtadienį...

Gyvai / Intriguojanti akistata sostinėje „Rytas“ – „Neptūnas“ tiesioginė rungtynių transliacija (9)

„Betsafe-LKL“ čempionate Vilniaus „Rytas“ (12/6) namuose priima ne kokią atkarpą...

Gyvai / Aukštaitijos derbis: „Juventus“ – „Lietkabelis“ tiesioginė rungtynių transliacija

„Betsafe-LKL“ čempionate puikią formą demonstruojanti Utenos „Juventus“ (10/8) ekipa...

„Google“ profesionalai: 5 dalykai, kurie turi būti jūsų CV

Bendrovė „ Google “ kartais peržiūri po 50 tūkst. kandidatūrų kas savaitę, tad vargu ar kas...

JAV ekspertas: amerikiečių karių skaičius Baltijos šalyse – dar ne viskas (1)

Jungtinių Valstijų ekspertas Rogeris Zakheimas ragina Lietuvą neapsiriboti prašymais didinti...

Andrius Užkalnis

Kaip ištverti gyvenimą. 18 dalis. Kuo kvailiai skiriasi nuo protingų žmonių? (1)

Sveiki, aš esu Andrius Užkalnis , ir čia, DELFI Plius , rašau jums apie tai, kaip elgtis, kad...