Kaip savo feisbuko paskyroje rašė R. Masiulis, „Lietuvos geležinkeliams“ paskelbus, kad pirmaisiais šių metų mėnesiais baltarusiški kroviniai stabiliai augo, galima daryti išvadą, kad tai yra atkaklaus ir nuoseklaus darbo su Baltarusija rezultatas, o krovinių iš Baltarusijos Lietuva pasiruošusi priimti dar daugiau.

„Dalis šių krovinių keliauja ir per Klaipėdos uostą. Tiek „Lietuvos geležinkeliai“, tiek Klaipėdos uostas yra pasirengę Baltarusijos krovinių priimti ir dar daugiau. Privalome kovoti dėl kiekvienos tonos. Stabilūs verslo santykiai su kaimynais, kurie akivaizdžiai vertina skaidrumu grįstus bendradarbiavimo su Lietuva principus, yra esminiai“, - rašė susisiekimo ministras.

Jis kvietė vienytis „Lietuvos geležinkelius“ ir Klaipėdos uostą konkurencinėje kovoje su kitomis Baltijos šalimis dėl sutarčių su Baltarusija.

„Kartu labai aiškiai privalome suprasti - visi Rytų Baltijos pakrantės uostai konkuruoja dėl Baltarusijos kontraktų. Pokalbiai ir derybos vyksta nuolat. Todėl visos Lietuvos logistinės grandinės - uostas, geležinkeliai - privalo dėti maksimalias ir vieningas pastangas šioje konkurencinėje kovoje. Tokios vienybės ir maksimalių pastangų reikalavau ir reikalausiu“, - rašė R. Masiulis.

Kaip ELTA jau pranešė, Baltarusijai praėjusių metų pabaigoje paskelbus dėl ketinimų šalies krovinius vežti ne per Klaipėdos, bet Rygos uostą, Lietuvos ministrai teigia, kad situacija yra rimtai stebima, tačiau realių grėsmių kol kas nematyti.

Užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius teigė, kad santykiuose su Baltarusija kol kas girdimi tik įspėjimai ir prielaidos, bet ne aiškios pozicijos.

Susisiekimo ministras Rokas Masiulis teigė, kad konkurencija su Latvija yra ne naujiena, nes tai tęsiasi jau daug metų ir kiekvienai šaliai skirtingu metu pasiseka arba ne.