Londono transporto reguliavimo tarnyba „Transport for London“ (TfL) penktadienį teigė, kad „Uber“ elgesys kelia rizikas viešajam saugumui“, bei paskelbė, jog šio mėnesio pabaigoje bendrovei licencija suteikta nebus.

„Uber“ turi 21 dieną pateikti apeliaciją bei, kol ji bus nagrinėjama, galės toliau teikti savo paslaugas Londone.

„Uber“ požiūris ir elgesys rodo atsakomybės trūkumą, turint omenyje nemažai problemų, kurios potencialiai gali turėti neigiamą įtaką viešajam saugumui“, – pranešime teigia TfL.

Savo ruožtu apie trečdalį privačiai samdomų vairuotojų Londone turinti „Uber“ jau pareiškė, kad TfL sprendimas bus ginčijamas.

„3,5 milijono londoniečių, kurie naudojasi programėle, ir daugiau nei 40 tūkst. licencijuotų vairuotojų, kurių pajamų šaltinis yra vairavimas su „Uber“, bus priblokšti šio sprendimo”,- teigė Tom Elvidge, „Uber“ generalinis vadovas Londone.

„Siekdami uždrausti mūsų programėlę Londone, „Transport for London“ ir miesto meras pasidavė nedidelės grupės žmonių spaudimui siekiant riboti vartotojų pasirinkimo galimybes. Jei šis sprendimas liks galioti, daugiau nei 40 tūkst. licencijuotų vairuotojų neteks pajamų šaltinio, o londoniečiai – patogios ir prieinamos transporto paslaugos”.

„Siekdami apginti vairuotojų interesus ir jų norą papildomai užsidirbti bei milijonų londoniečių pasirinkimą naudotis mūsų programėle, ketiname nedelsiant apskųsti šį sprendimą teisme”.

„Uber“ partneriai-vairuotojai gauna licencijas iš „Transport for London“ (TfL) ir privalo praeiti tuos pačius sustiprintus DBS praeities patikrinimus kaip ir taksi vairuotojai. Mūsų novatoriška technologija leidžia dar stipriau užtikrinti saugumą, nes kiekvienos kelionės GPS duomenys registruojami ir išsaugomi. Visada laikėmės TfL reikalavimų reaguodami į rimtus incidentus, o mūsų komanda visada artimai dirbo su Londono policija. Kaip ir teigėme TfL, nepriklausomas tyrimas parodė, jog „greyball“ įrankis niekada nebuvo naudojamas ar svarstomas pradėti naudoti Didžiojoje Britanijoje tais tikslais, kuriuos nurodė TfL”.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)