aA
Vežėjų asociacija „Linava“ teigia, kad vežėjai pasisako už vairuotojų sąlygų gerinimą, bet ne verslo bankroto sąskaita.
© DELFI / Kiril Čachovskij

„Jei vežėjas bankrutuos, vairuotojo sąlygos bus dar labiau pablogintos, nes bankrotus paprastai seka vėluojantys atsiskaitymai su darbuotojais, naujo darbo paieškos ir kiti klausimai, susiję su nemažu stresu“, – teigiama Eltai atsiųstame „Linavos“ komentare.

„Linava“ tikina, kad vilkikus per protesto akciją trečiadienį vairavo ir smulkiųjų įmonių savininkai, ir samdomi darbuotojai, o kalbas, kad buvo mokami pinigai vairuotojams, kad šie sudalyvautų vežėjų protesto akcijoje, pavadino kiekvieno darbuotojo ir darbdavio susitarimo reikalu už darbą.

„Atlygis už darbą yra darbdavio ir darbuotojo susitarimo reikalas. Būtų keista, kad vairuotojui už kažkurią darbo dieną, kai jis važiuoja, nebūtų mokama. Protesto akciją organizavo verslininkai, kurie į Vilniaus centrą siuntė savo transporto priemones, norėdami atkreipti dėmesį į nelogiškus ir neteisėtus valdžios sprendimus.

Transporto priemones vairavo patyrę vairuotojai todėl, kad eismo sąlygos miesto centre nėra įprastos ir paprastos. Tarp jų buvo ir smulkiųjų įmonių savininkų, kurie turi teisę vairuoti krovininius automobilius, taip pat buvo ir samdomų darbuotojų“, – teigiama „Linavos“ komentare.
„Linavos teigimu, kontraprotesto akcijoje tarp profsąjungų atstovų buvo vienas vairuotojas.

„Vienintelė profesinė sąjunga, savo gretose turinti tolimųjų reisų vairuotojus, yra Baltijos transporto profesinė sąjunga „Solidarumas“, su kuria „Linava“ pasirašė susitarimą šių metų rugsėjo 15 d. Ši profesinė sąjunga, mūsų žiniomis, protesto akcijose nedalyvavo“, – teigiama Eltai atsiųstame „Linavos“ komentare.

ELTA primena, kad Lietuvos profesinių sąjungų konfederacija (LPSK) ir Vairuotojų profesinė sąjunga, reaguodamos į vežėjų asociacijos „Linava“ protestą, trečiadienį rengė kontraprotestą prie Vyriausybės, kad parodytų darbdaviams, jog Vyriausybės priimtas nutarimas, kuriuo nuo kitų metų 28 proc. keliamas bazinis komandiruojamų darbuotojų atlyginimas, yra būtinas ir logiškas žingsnis.

LPSK pirmininkės Ingos Ruginienės teigimu, vairuotojams yra gėda dėl to, kad darbdavių atstovai reikalauja bloginti darbuotojų sąlygas.

„Gėda mums. Gėda dėl to, kad darbdaviai sugalvoja akciją ir reikalauja mažesnių socialinių garantijų darbuotojams, kurie realiai jiems dirba.
Tai yra beprecedentis įvykis, pirmą kartą Lietuvos istorijoje, kai protesto akcijos yra rengiamos, kad būtų pablogintos sąlygos darbuotojams. Mes šiandien sakome, kad negalime pritarti tokiems veiksmams, ir kategoriškai sakome, kad mes esame prieš“, – protesto metu žurnalistams sakė I. Ruginienė.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(4 žmonės įvertino)
4.2500

Antra diena Egipte įstrigę lietuviai: nuvežė į viešbutį, kur nėra net vandens (171)

DELFI pasiekė skaitytojo laiškas, kuriame teigiama, kad jau antrą dieną iš Egipto į Lietuvą...

Siauruko tragedija: direktorius skolas atidavinėja iš savo lėšų, žmonės Kalėdas pasitiks be algų (285)

Kalėdoms daugybę kelionių ir ekskursijų suplanavę Aukštaitijos siaurojo geležinkelio...

Baltijos šalių premjerai sutarė asmeniškai kontroliuoti „Rail Baltica“ vystymą (17)

Lietuvos, Latvijos ir Estijos premjerai penktadienį trišaliame susitikime sutarė asmeniškai...

Naujas mokestis gresia šimtams tūkstančių: labiausiai pajus dyzelininių automobilių savininkai (446)

Valdantieji nepasiduoda ir ketina naująjį taršių automobilių mokestį įvesti kartu su 2020 metų...

Nuo sekmadienio atnaujinami tvarkaraščiai: 40 traukinių reisų į Kauną (5)

„Lietuvos geležinkelių“ grupei priklausanti keleivių vežimo bendrovė „ LG Keleiviams “...

Top naujienos

Druskininkuose prasideda atsisveikinimas su netikėtai Ispanijoje mirusiu Vitalijumi Cololo (101)

Šeštadienį po pietų Druskininkų laidojimo namuose „Nutrūkusi styga" būriuojasi netikėtai...

Kardiologai įspėja 40-mečius ir vyresnius: jei nenorite staiga mirti, metas imtis priemonių (46)

Laidoje „Sveikatos receptas“ pokalbis apie ligą, kuri kardiologijoje laikoma ligų karaliene....

Landsbergis: kaip gali pasitikėti valstybe, jei už surinktus mokesčius asfaltuoja premjero kelią papildyta (838)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS-LKD ) partija šeštadienį Vilniuje...

Antra diena Egipte įstrigę lietuviai: nuvežė į viešbutį, kur nėra net vandens papildyta (171)

DELFI pasiekė skaitytojo laiškas, kuriame teigiama, kad jau antrą dieną iš Egipto į Lietuvą...

Augustas Marčiulionis įvardijo, kuo jis aikštėje pranašesnis už tėvą ir kuo jam nusileidžia (13)

Legendinio krepšininko Šarūno Marčiulionio sūnus ir Vilniaus „Perlo“ įžaidėjas 17-metis...

Konfliktas Radviliškio ligoninėje: žurnalistas teigia gynęsis nuo direktoriaus (48)

Gruodžio 5 d. Radviliškio ligoninėje įvyko konfliktas tarp „ Radviliškio krašto “...

„Aro“ pareigūnai išbandė naują pirkinį – įspūdingą kovinį katerį (29)

Specialus greitaeigis kateris, skirtas antiteroristinių operacijų rinktinės „Aras“...

Profesorius Landsbergis: ar Lietuvoje nesiformuoja vis didesnė blogovės valstybė? (545)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS–LKD ) garbės pirmininkas...

Kasinėjimai žvelgiant į ateitį: kuo virs Lukiškių kalėjimas? (3)

Lukiškių kalėjimas visada buvo daugiafunkcė erdvė. 1904 m. pastatytas kompleksas buvo vienas...

Konservatoriai prašys Nausėdos vetuoti biudžetą: nauji mokesčiai įeis į istoriją kaip patys kvailiausi (166)

Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų partija ( TS-LKD ) šeštadienį surengtame...