Abi šalys – Lietuva ir Italija – stiprina bendradarbiavimą intermodalinių vežimų srityje, plėtodamos naujus geležinkelių ir kitų transporto rūšių logistikos maršrutus tarp Kauno, Triesto ir Monfalkonės uostų Italijoje per Duisburgo uostą Vokietijoje, taip pat tarp Baltijos jūros regiono, Skandinavijos šalių bei Italijos.

„Lietuvos ir Šiaurės Italijos geležinkelių ir uostų jungtys – svarbi tarptautinių logistikos grandinių dalis, šiandienos geopolitiniame kontekste įgyjanti ypatingą reikšmę. Nuo intermodalinio terminalo atidarymo Kaune, matome nuolatinį krovinių augimą Vokietijos kryptimi ir dabar pats tinkamiausias metas judėti dar toliau. Matome didelį potencialą plėtoti transporto jungtis tarp Lietuvos ir Italijos, kur per Triesto uostą Skandinavijos kryptimi keliauja Turkijos ir kitų regiono šalių krovinių srautai“, – sako susisiekimo ministras M. Skuodis.

Susisiekimo ministerijos pranešime primenama, kad LTG Grupės krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“ jau kelerius metus nuosekliai dirba siekdama veiklos diversifikacijos ir paslaugų, nukreiptų į skirtingas rinkas, ypač – Vakarų Europos, plėtros.

„LTG Grupei įgyvendinant beprecedentę transformaciją, itin svarbus krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ vaidmuo. Intermodalinių krovinių gabenimą vertiname kaip vieną iš prioritetinių „LTG Cargo“ verslo plėtros krypčių – klientams ir toliau aktyviai ieškant galimybių perorientuoti tiekimo grandines į Vakarų Europą šioje kryptyje matome daug potencialo. Drauge su partneriais tikimės, kad tarptautinių krovinių vežimo koridorių tinklą papildys Lietuvos ir Italijos jungtis, prasmingai pratęsianti esamus maršrutus ir sukursianti klientams naujų galimybių“, – teigia LTG generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

LTG ir Italijos logistikos įmonių memorandumas, pasirašytas 2 metų laikotarpiui, taps glaudesnio bendradarbiavimo pagrindu: skatins naujų geležinkelių ir intermodalinio transporto maršrutų tarp Italijos ir Lietuvos plėtrą, įgyvendinant bendrus projektus ir didinant šalių valdomų terminalų krovos apimtis, dalijantis patirtimi krovinių vežimo, ekspedijavimo ir kitų logistinių paslaugų teikimo srityse.

Pasak Lietuvos susisiekimo ministro, Baltijos šalyse tiesiama europinės vėžės geležinkelio linija „Rail Baltica“ atveria naujas galimybes – jau dabar ja keliauja krovinių srautai iš Europos iki Kauno intermodalinio terminalo. Šių metų pradžioje atidarytas naujas reguliarių tarptautinių gabenimų maršrutas iš Kauno intermodalinio terminalo į Duisburgą Vokietijoje, šiuo metu tai – pagrindinis intermodalinių krovinių gabenimo į Vakarus maršrutas. Naujausiais duomenimis, šia kryptimi iš viso šiemet vežta per 33 tūkst. t intermodalinių krovinių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją