„Mūsų tikslas, kad kuo daugiau krovinių būtų gabenama žaliausiu transportu – traukiniais – Vakarų Europos kryptimis. Siekiant didesnio veiklos efektyvumo ir greičiau įgyvendinti verslo plėtrą, terminalų veikla sutelkiama vienoje įmonėje. Koncentruodami veiklą galime klientams pasiūlyti platesnį paslaugų paketą iš vienų rankų ir efektyviau valdyti resursus“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

Pasak K. Sankovskio, jau dabar sparčiai auga intermodalinių vežimų apimtys Vakarų Europos kryptimis – krovinių kiekius šiemet planuojama padvigubinti.

Šiemet „LTG Cargo“ pradėjo reguliarius intermodalinius pervežimus iš Kauno intermodalinio terminalo į Duisburgą Vokietijoje. Be to, krovinių vežimo geležinkeliu įmonė pradėjo siūlyti intermodalinių krovinių gabenimo paslaugas į terminalus Lenkijoje – jau įvykdyti bandomieji reisai į Gdanską ir Malaševičę. Klientams pageidaujant bus ieškoma galimybių krovinius gabenti ir į Poznanę. Taip pat toliau ieškoma būdų, kaip padidinti krovinių srautus iš Vakarų ir Vidurio Europos šalių.

„LTG Infra“ vertina terminalų verslo plėtros galimybes tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje. Vienas iš svarbiausių plėtros projektų Lietuvoje – įrengti infrastruktūrą Palemone pritaikytą tiek karinės technikos, tiek prekinių traukinių krovai. Projektui, kurį planuojama užbaigti iki 2027 m., skiriama 26,5 mln. eurų investicijų. Pusė investicijų sumos – 13,3 mln. eurų – bus skiriama iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės.

„LTG Infra“ naujam terminalų valdymo ir plėtros padaliniui vadovaus Ramūnas Dokšas, kuris iki šiol buvo atsakingas už LTG grupės terminalų valdymą.

„LTG Infra“ priklauso Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai, o visai LTG grupei – 244 krovos terminalai ir aikštelės. Pernai intermodaliniuose terminaluose perkrauta apie 27 tūkst. TEU krovinių, o krovos terminaluose ir aikštelėse – 47 tūkst. vagonų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją