aA
„Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupės įmonė, valdanti geležinkelių infrastruktūros tinklą, „LTG Infra“ nuo birželio 1 dienos bus atsakinga už visų LTG grupės terminalų valdymą ir plėtrą. Viena iš strateginių krypčių „LTG Infra“ perduota dėl sparčiai augančių intermodalinių pervežimų ir tolesnės verslo plėtros, sakoma pranešime.
„Lietuvos geležinkeliai“
„Lietuvos geležinkeliai“
© Įmonės nuotr.

„Mūsų tikslas, kad kuo daugiau krovinių būtų gabenama žaliausiu transportu – traukiniais – Vakarų Europos kryptimis. Siekiant didesnio veiklos efektyvumo ir greičiau įgyvendinti verslo plėtrą, terminalų veikla sutelkiama vienoje įmonėje. Koncentruodami veiklą galime klientams pasiūlyti platesnį paslaugų paketą iš vienų rankų ir efektyviau valdyti resursus“, – sako „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

Pasak K. Sankovskio, jau dabar sparčiai auga intermodalinių vežimų apimtys Vakarų Europos kryptimis – krovinių kiekius šiemet planuojama padvigubinti.

Šiemet „LTG Cargo“ pradėjo reguliarius intermodalinius pervežimus iš Kauno intermodalinio terminalo į Duisburgą Vokietijoje. Be to, krovinių vežimo geležinkeliu įmonė pradėjo siūlyti intermodalinių krovinių gabenimo paslaugas į terminalus Lenkijoje – jau įvykdyti bandomieji reisai į Gdanską ir Malaševičę. Klientams pageidaujant bus ieškoma galimybių krovinius gabenti ir į Poznanę. Taip pat toliau ieškoma būdų, kaip padidinti krovinių srautus iš Vakarų ir Vidurio Europos šalių.

„LTG Infra“ vertina terminalų verslo plėtros galimybes tiek Lietuvoje, tiek ir užsienyje. Vienas iš svarbiausių plėtros projektų Lietuvoje – įrengti infrastruktūrą Palemone pritaikytą tiek karinės technikos, tiek prekinių traukinių krovai. Projektui, kurį planuojama užbaigti iki 2027 m., skiriama 26,5 mln. eurų investicijų. Pusė investicijų sumos – 13,3 mln. eurų – bus skiriama iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės.

„LTG Infra“ naujam terminalų valdymo ir plėtros padaliniui vadovaus Ramūnas Dokšas, kuris iki šiol buvo atsakingas už LTG grupės terminalų valdymą.

„LTG Infra“ priklauso Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai, o visai LTG grupei – 244 krovos terminalai ir aikštelės. Pernai intermodaliniuose terminaluose perkrauta apie 27 tūkst. TEU krovinių, o krovos terminaluose ir aikštelėse – 47 tūkst. vagonų.

ELTA
Turite teisinį klausimą?
Aiškiai ir konkrečiai aprašykite savo situaciją – jos teisinį vertinimą ir savo įžvalgas „Delfi Plius“ platformoje pateiks Lietuvos jaunųjų advokatų asociacijos nariai.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(1 žmogus įvertino)
1.0000

Po Kinijos pareiškimų aiškėja, kaip atsilieps Lietuvai: situacija gali dar labiau pablogėti (4)

Kinijai pareiškus apie nutraukiamus ryšius su Lietuva susisiekimo srityje, Nacionalinės aviacijos...

Į Ukrainą turi atplaukti pirmasis laivas, išgabensiantis JT misijoms skirtų grūdų krovinį

Pirmasis Jungtinių Tautų užsakytas laivas, turintis paimti grūdų krovinį iš Ukrainos pagal...

Pradeda kursuoti keltas tarp Ventės rago ir Nidos

Penktadienį Kuršių mariomis pradeda kursuoti keltas, kuris keleivius plukdins nauju maršrutu...

„Ryanair“ pranešė kelerius metus negalėsianti pasiūlyti klientams itin pigių bilietų

Airijos pigių skrydžių bendrovė „ Ryanair “ pranešė, kad dėl sparčiai brangstančių...

Pajamas pernai auginusi „Nostrada“ vairuotojus įdarbina kitose šalyse

Dviejų fizinių asmenų valdoma Šiaulių krovinių vežimo bendrovė „ Nostrada “, pasak jos...

Top naujienos

Delfi Pliusparengė Nerijus Povilaitis

Karą Ukrainoje pralaimintis Putinas gali ryžtis panaudoti cheminį ginklą? (1)

Ar Rusijos kariuomenei Ukrainoje susiduriant su vis didesniais sunkumais Vladimiras Putinas gali...

Delfi PliusBloomberg News

Radikaliai keičiasi Kremliaus santykiai su dar viena šalimi: tai Putino perspėjimas (1)

Po tris dešimtmečius aktyviai puoselėtų draugiškų santykių įtampa dėl Rusijos prezidento...

Vergovės byla: atrakcionuose dirbę užsieniečiai prašė padėti pabėgti, galėjo būti mušami

Klaipėdos apygardos teismui nagrinėjant galimą trijų užsienio piliečių išnaudojimą...

Užkalnis valgė Nidoje taip brangiai, kad sumokėti teko Ingai Valinskienei (4)

Kiekviena apžvalga visada būna geresnė, jei būna paminėtos garsenybės ir elito atstovai. Todėl...

400 tūkst. Lietuvos gyventojų gresia baudos: ieško išeičių (5)

Prezidentūra siūlo ne tik atidėti trečiąjį elektros rinkos liberalizavimo etapą, bet ir...

Karas Ukrainoje. Ukraina sunaikino tris okupantų bazes ir tris amunicijos sandėlius Kadyrovas: į Donbasą vyksta nauja savanorių grupė

Situacija Južnobugo zonoje išlieka sudėtinga, tačiau kontroliuojama. Ukrainos gynėjai toliau...

Prabilo apie Šimonytės nenorą judinti ministrus: pradėjus klibinti, gali viskas pradėti klibėti (2)

Orai ir politika – amžinos pokalbių temos praktiškai visose pasaulio šalyse. Lietuvoje numatomi...

Verslas PliusJulija Leimonė

Uogienės ir konservuotos daržovės negali stovėti per amžius: kiek laiko saugoti žiemos atsargas ir ką daryti, jei produkto kraštelį aptraukė pelėsis

Baigiantis vasarai, lietuvių virtuvėse ima rikiuotis uogienėmis ir konservuotomis daržovėmis...

Ar į skandalus įsivėlusioms žvaigždėms yra kelias atgal? Specialistė stebisi, ko daugelis garsenybių nepadarė iki šiol

Povilo Vanago su Margarita Drobiazko , „Naisių vasaros“ festivalyje sutikusių dainuoti...