Sutartyje numatytos įvairios naudos geležinkelių darbuotojams - nuo didesnio nei įprastai viršvalandžių apmokėjimo iki pagalbos sunkesniais gyvenimo periodais.

Pavyzdžiui, vienas sutarties punktų numato, kad už viršvalandinį darbą Darbo kodekse numatytas 1,5 darbuotojo darbo užmokesčio dydžio koeficientas pagal šakinę kolektyvinę sutartį bus ne mažesnis kaip 1,7 (darbuotojams, kurie nepriklauso profsąjungoms), o sutartį pasirašiusių profsąjungų nariams - ne mažesnis nei 1,8.

Šią šakos kolektyvinę sutartį pasirašė Lietuvos geležinkelininkų profsąjungų federacijos pirmininkas Vilius Ligeika, Lietuvos geležinkelininkų profesinių sąjungų susivienijimo pirmininkė Eugenija Šniutienė ir „Lietuvos geležinkelių“ grupės įmonės interesams atstovaujanti Lietuvos geležinkelių įmonių asociacijos vadovė Irena Jankutė-Balkūnė.

Šalys sutarė plėtoti ir stiprinti socialinę partnerystę, skatinti tarpusavio bendravimą, šalinti prielaidas ir priežastis korupcijai atsirasti, laikytis įmonių grupės vertybių ir dirbti drauge siekiant veiklos tikslų.

„Pirmą kartą mūsų bendrovės istorijoje viena kolektyvinė sutartis sujungė visus grupėje dirbančius žmones. Negana to, ji galios ir įvykus pokyčiams bendrovės valdyme, atskyrus veiklas į atskiras įmones. Labai džiaugiamės mūsų profsąjungų parodyta valia susitarti ir drauge siekti ambicingų „Lietuvos geležinkelių“ ateities tikslų“, - teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

„Lietuvos geležinkelių“ įmonių grupėje dirba beveik dešimt tūkstančių žmonių.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)