„Nustebome pamatę, kad konkurso dalyvių kainos gerokai pranoksta šiam pirkimui numatytąsias. Tiekėjų pasiūlytos kainos nuo techninio projekto rengėjo „Kelprojektas“ paskaičiuotų sąmatinių rinkos kainų, galiojusių iki š.m. birželio mėnesio, yra daugiau nei perpus didesnės. Suprantame, kad infliacija ir kiti faktoriai brangina medžiagas, darbų kainas. Norėdami įvertinti pateiktų pasiūlymų pagrįstumą atlikome papildomą rinkos tyrimą. Tačiau ir po pakartotinio rugsėjį galiojusių rinkos kainų tyrimo matosi, kad pasiūlymuose esančios kainos gerokai viršija esančias rinkoje. Kai kurios tiekėjų pateiktos medžiagų kainos ir darbų įkainiai yra penktadaliu, o kiti ir daugiau nei perpus didesni nei esantys rinkoje“, – sako „Rail Baltica“ projekto direkcijos vyr. ekonomistas Saulius Poškus.

Nutraukus pirkimo procedūras „Lietuvos geležinkeliai“ skelbs pakartotiną rangos darbų pirkimo konkursą. Jis bus skelbiamas artimiausiu metu.

„Apmaudu, kad Europos Sąjungos prioritetiniam ir ypatingos Valstybinės svarbos statusą turinčiam ir visai Lietuvai svarbiam projektui kyla grėsmė būti neįgyvendintam numatytais terminais vien dėl konkurso dalyvių per didelio „apetito“. Tačiau praktika parodė, kad antrame konkurse norą dalyvauti pareiškia ir daugiau potencialių rangovų, o kainos gali ženkliai sumažėti“, – sako „Rail Baltica“ projekto direkcijos direktoriaus pavaduotojas Vidas Žvinys.

„Rail Baltica“ – vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, sujungsiantis Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)