LTG keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovo Lino Baužio, būtina sujungti Vilnių su Ryga ir Varšuva.

„Matau dvi pagrindines kryptis, kurios mums būtinos. Tai yra Europos Sąjungos kaimyninių sostinių sujungimas – Vilnius–Ryga, kas, mano galva, yra būtina, ir Vilnius–Varšuva – su šiuo maršrutu turime matymą, kaip veiktume, ir yra susitarusios mūsų vyriausybės“, – interviu BNS sakė L. Baužys.

Pasak jo, dėl maršruto Vilnius-Ryga jau tariasi Lietuvos ir Latvijos susisiekimo ministerijos.

„Mūsų tikslas buvo bent jau bandomąjį važiavimą padaryti šią vasarą. Ar tai įvyks – laikas dar parodys“, – teigė „LTG Link“ vadovas.

L. Baužys taip pat atskleidė, kad su Palangos meru Šarūnu Vaitkumi diskutavo apie geležinkelio pratęsimą iki Palangos.

„Žiūrime, kokie yra patys geriausi būdai. Bet kokiu atveju, tai turėtų būti elektrinis ar hibridinis traukinys, valdomas autonominiu būdu, kad nebūtų ten mašinisto. Žiūrime geriausius maršrutus, ar tai būtų nuo Kretingos, ar Klaipėdos, ar kad žmogus važiuodamas iš Vilniaus visai neišlipdamas pasiektų Palangą“, – sakė L. Baužys.

„LTG Link“ dar pernai su Lenkijos geležinkelių bendrove PKP pasirašė ketinimų protokolą, kuriuo įsipareigojo antroje šių metų pusėje Lietuvos ir Lenkijos sostines sujungti geležinkeliu.

Tuo metu kovą skelbta apie siekį atnaujinti „keturių sostinių traukinį“ maršrutu Kijevas-Minskas-Vilnius-Ryga.

Lenkijos, Lietuvos, Latvijos ir Estijos sostines 2026 metais planuojama sujungti greituoju traukiniu, nutiesus europinės vėžės gelžinkelį „Rail Baltica“.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (54)