aA
Lietuvos geležinkelių generalinis direktorius Stasys Dailydka teigia, kad greitojo „Rail Baltica 2“ vėžės turėtų eiti tiesiai per Vilnių, o ne būti atskira geležinkelio atšaka nuo Kauno iki Vilniaus.
© DELFI / Šarūnas Mažeika

„Per Kauną neįmanoma nutiesti, nes tas kelias, kuris dabar eina („Rail Baltica I“), tai jis daugiau 120 km/h greičiu važiuoti negali. Ten jokių galimybių. Be to, ten jau suprojektuota, greitai jau kroviniai važiuos. Tai bus komerciškai įdomesnis projektas. Ten taip pat „Via Baltika“ kertasi, Kauno oro uostas yra, tai gausis labai geras komerciškai projektas. Todėl greitasis „Rail Baltica 2“ turėtų eiti tiesiai per Vilnių“, - teigė S. Dailydka.

Pasak Lietuvos geležinkelių generalinio direktoriaus, jau statomame ruože nuo Lenkijos sienos iki Kauno didinti traukinių greičio nėra kaip. Tam reikėtų tiesti naują ruožą.

„Tai turėtų būti naujas statinys. Tai kam dar iki Kauno tiesti? Reikia tiesti iki Vilniaus“, - kalbėjo jis.

S. Dailydka taip pat teigė, kad „Rail Baltica 2“ greitajai juostai einant per Vilnių, būtų galima galvoti apie atšakas į Minską, Kijevą. Tai leistų pritraukti didesnį kiekį keleivių.

„Sakyčiau, kad būtų naudingiau tą projektą sutvarkyti komerciškai, kad priartėtų prie ekonominės logikos. Turi būti didelis kiekis traukinių ir keleivių. Reikia gilesnės studijos, ką mes ir ruošiamės daryti. Reikia siekti maksimalaus rezultato, nes valstybė vis vien neišlaikys tos infrastruktūros. Statyba yra brangi, bet dar brangiau kainuos išlaikymas“, - pridėjo jis.

Paklaustas, kodėl estai priešinasi Vilniaus įtraukimui į „Rail Baltica 2“ projektą, S. Dailydka teigė: „Negalvoju, kad jie priešinasi... Sunku pasakyti. Gal tiesiog jie bijo, kad čia bus vilkinama. Jie galutiniame taške, mes – čia, arti. Mes jau turime „Rail Baltica I“. Gal galvoja, kad kažko nedarysime. Manau, kad čia veikia žmogiškasis faktorius, nes jie ten – toli, gal galvoja, kad kada ateis kažkas, pinigų liks ar neliks“.

Primename, kad DELFI jau aiškinosi, kodėl šiuo metu yra paaštrėjusios diskusijos dėl projekto tarp Lietuvos ir Estijos.

Šių metų sausio pabaigoje buvo įregistruota įmonė „Rail Baltica statyba“, kuriai vadovauja Dainius Budrys.

Šiuo metu Seimas yra priėmęs rezoliuciją, numatančią, kad reikia parengti galimybių studiją dėl Vilniaus įtraukimo į „Rail Baltica“ projektą.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Dyzelgeitas“: Vokietija pradėjo „Porsche“ tyrimą (2)

Vokietijos prokurorai paskelbė pradedantys naują tyrimą dėl „Porsche“ vaidmens sukčiavimo...

Vilniaus oro uoste ketinama įrengti naują VIP keleivių terminalą (18)

Lietuvos oro uostai ketina įsigyti naujo VIP (liet. labai svarbių asmenų) keleivių terminalo...

Berlyne pristatyta lietuviško startuolio „Trafi“ sukurta transporto platformos programėlė

Berlyne pirmadienį buvo pristatyta programėlė, leisianti žmonėms Vokietijos sostinėje naudotis...

„Lietuvos geležinkeliai“ sveikina Lietuvą: ant aukščiausio tilto suplevėsavo rekordinė trispalvė (30)

„Lietuvos geležinkeliai“ tęsia tradiciją originaliai pasveikinti šalį Lietuvos Valstybės...

Trys įmonės steigia Transporto inovacijų centrą (4)

Valstybės įmonės „Lietuvos geležinkeliai“ , Lietuvos paštas bei „Kelių priežiūra“...

Top naujienos

Pravieniškių mafija. Išskirtinė „kamorai“ vadovavusio Kauno „bachūro“ išpažintis (3)

Pravieniškių pataisos namuose įkalinti Kauno organizuotų nusikalstamų grupuočių nariai...

„Ogmios miestas“ turės dvynį: Vilniuje išdygs milžiniškas išparduotuvių centras (86)

Po kelerių metų Vilniuje, prie vakarinio aplinkkelio, turėtų iškilti dar vienas prekybos ir...

Vladimiras Laučius. Lietuva, nekenčianti Lietuvos: kuo virto runkelių ir elito kova (618)

Trečias nepriklausomybės dešimtmetis pasižymėjo savitu paradoksu: Lietuvoje mažėjo tikros...

Atgal į Didžiąją Britaniją besiveržianti ISIS nuotaka: nesigailiu papildyta (77)

2015-ųjų vasarį trys moksleivės iš Betnal Grino Londone Gatviko oro uoste įlipo į „ Turkish...

Jaunas mokytojas: ne kartą mokiniams sakiau, kad išvyksiu vaškuoti banglenčių į šiltus kraštus (6)

Daugiau nei prieš penkerius metus mokytojauti pradėjęs Alius Avičininkas svarsto, kad grįžti...

Lietuvė su siaubu prisimena gimdymą Airijoje: Cezario operaciją darė nespėjus suveikti vaistams (121)

Šiandien mitybos specialistė, verslininkė Indrė Trusovė su šypsena prisimena savo gyvenimą...

Naujausio tyrimo išvadose paskelbta – ar iš tiesų kavą gerti sveika? (8)

Taip, sveika . Tad negaiškite, įsipilkite į puodelį kvapnaus gėrimo, o po to dar kartą ir net...

Agnė Zinkevičiūtė: moterys dažnai net nesuvokia, kad tai jos atėmė iš vyro jėgą

„Jei staiga praradote gyvenimo džiaugsmą, rodos, ir darbe, ir namuose visi jus vargina, pykdo,...

Pasirašyti už kandidatus galima – tik reikia kantrybės: bando gerinti situaciją atnaujinta (162)

Gyventojams užplūdus elektroninį portalą rinkejopuslapis.lt, kuriame galima elektroniniu būdu...

Pirmą kartą legendinėje televizijos laidoje „Robinzonai“ pamatyta šalis šiandien tampa svajonių atostogų kryptimi

Didžioji dalis lietuvių egzotiškosios Malaizijos laukinius paplūdimius prieš beveik du...