Specialiai Europos rinkai sukurtas „Hyundai” gamos mažylis šių metų Frankfurto automobilių parodoje sulaukė atnaujinto modelio pamainos ir rinkai pasiūlė daug malonių staigmenų: naują išorės dizainą, naujų spalvų ir geresnės kokybės interjero apdailos medžiagas, naujus – 1,5 VGT dyzelinį ir 1,4 DOHC benzininį – variklius, pirmą kartą šiame automobilyje montuojamą stabilumo kontrolės sistemą ESP.

„Hyundai Motor Co.” sprendimas sukurti patrauklų B klasės automobilį buvo paskatintas naujų plėtros planų Europoje. Šis rinkos segmentas sudaro apie 26% visų Europoje parduodamų automobilių. Vien 2004 metais „Getz” pardavimai siekė 194 000 automobilių, tais pačiais metais „Hyundai” mažylis Pabaltijo valstybėse tapo sėkmingiausiai parduodamu B klasės automobiliu.

„Hyundai Getz” suteikti nauji išorės ir vidaus dizaino bruožai, tikimasi, padės dar geriau atitikti stilingo Europos pirkėjo lūkesčius.

„Getz” galima rinktis su trimis benzininiais ir vienu dyzeliniu varikliu - visi jie atitinka naujausius „Euro IV“ reikalavimus dėl išmetamųjų dujų. Du iš šių keturių variklių – 1,5 VGT ir 1,4 DOHC – yra visiškai nauji, kiti - patobulinti, siekiant padidinti jų galingumą, sukimo momentą bei ekonomiškumą.

Žvelgiant iš europietiškos perspektyvos, naujas 1,5 CRDi dyzelinis variklis su pažangiu kintamos geometrijos turbokompresoriumi – svarbiausia „Hyundai” naujiena. Šis jėgos agregatas buvo kuriamas „Hyundai” dizaino ir tyrimų centre Vokietijoje. Komplektuojamas su patobulinta mechanine pavarų dėže, dyzelinis agregatas išvysto 64 kW (88 AG) galingumą bei 215 Nm sukimo momentą esant 1 900 ~ 2 500 sūk./min. Be to, jis 9% ekonomiškesnis už ankstesnį analogą. Naujas 16 vožtuvų 1,4 DOHC benzininis variklis išvysto 69 kW (95 AG) galingumą ir 126 Nm sukimo momentą esant 3 200 sūk./min. Šį variklį turėtų įvertinti taupantys ir ekonomiškumą vertinantys vairuotojai – vidutinės šios „Getz” versijos degalų sąnaudos siekia 5,9 l / 100 km. Naujajame „Hyundai Getz” taip pat montuojami jau gerai pažįstami, tačiau patobulinti ir galingesni 1,6 DOHC ir 1,1 SOHC benzininiai varikliai.

Pagal nepriklausomų susidūrimo bandymų, kuriuos atliko „Euro NCAP“ organizacija, rezultatus „Getz” modelio saugumas buvo įvertintas keturiomis žvaigždutėmis. Vien baziniame automobilio modelyje įrengtos 4 saugos oro pagalvės, taip pat itin reikalinga priekyje sėdinčio keleivio oro pagalvės išjungimo funkcija. Ji labai praverčia, kuomet priekinėje sėdynėje montuojama vaiko kėdutė. Pirmą kartą „Hyundai Getz” bus montuojama elektroninė dinaminio stabilumo programa – ESP (papildoma įranga nuo 2006 metų). Ši technologija efektyviai reaguoja į pakitusias vairavimo sąlygas ir sklandžiai reguliuoja kiekvienam ratui perduodamą galią bei rato stabdymą.

Bazinė „Getz” versija Lietuvoje kainuoja 32 351 Lt su PVM.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją