Plėtros ir finansų ministras Mateuszas Morawiecki žurnalistams sakė, kad naujasis oro uostas aptarnaus iki 50 mln. keleivių per metus, o tai yra keturis kartus daugiau nei dabartinis Varšuvos oro uostas aptarnavo pernai.

Pagal tokias apimtis naujasis Varšuvos oro uostas galės konkuruoti su Madrido Barachaso oro uostu dėl šeštos vietos tarp Europos oro uostų.

Lenkija – viena sparčiausiai augančių Europos Sąjungos narių – pastaraisiais metais sulaukia vis daugiau keleivių.

2015 metais į šalį atskrido 30 mln. žmonių. Prognozuojama, kad šis skaičius iki 2030 metų padvigubės.

Naujasis oro uostas bus pastatytas tarp Varšuvos ir Lodzės ir duris atvers 2027-2028 metais.

Nors projekto vertės Lenkijos valdžia, ekspertai skaičiuoja, kad statybos gali kainuoti maždaug 7 mlrd. eurų.

M. Morawiecki citavo kelias studijas, kurių išvadose sakoma, jog naujasis oro uostas galėtų per metus aptarnauti net iki 180 mln. keleivių.

Iš čia būtų rengiami skrydžiai į Ukrainą, Baltarusiją, Rusiją, Baltijos šalis, Čekiją ir Slovakiją.

Taip pat naujasis oro uostas galėtų tapti stambiu krovinių pervežimo centru pagal Kinijos „One Belt. One Road“ programą prekių iš Azijos milžinės eksportui į Europą.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)