Redakcijos duomenimis, inspekcijos viršininkas ir komisijos, įgaliotos pasirašyti tarptautinius laivavedžių ir kitų kvalifikacijų diplomus bei liudijimus, pirmininkas Algividas Dainoras yra inžinierius mechanikas, jo pavaduotojas Domijanas Popovas - gaisrininkas, Mažųjų ir pramoginių laivų skyriaus vedėjas Algimantas Džermeika - zootechnikas. Visi jie baigę Lietuvos žemės ūkio akademiją.

Komisijoje yra tik du laivybos specialistai - tolimojo plaukiojimo kapitonas Bronislavas Bernotas ir upių laivų kapitonas Vygandas Gimžauskas.

"Juk mes, jūrininkai, nepretenduojame vadovauti gaisrininkams ar miškininkams, kadangi ten nieko neišmanome, - LŽ sakė Stankevičius. - Tai yra specifinė sritis, laivavedžius egzaminuoti ir apskritai inpsekcijai vadovauti turėtų specialistai. Tokių yra daug, bet ne Kaune, kur įsikūrusi centrinė inspekcijos būstinė, o Klaipėdoje. Bet tą padėtį galima pataisyti. Aš tikiuosi, kad Susisiekimo ministerija atsižvelgs į tokius dalykus".

Apie tai, kokie dalykai dedasi šioje valstybinėje institucijoje, viešai prabilo VVVLI vyresnysis valstybinis inspektorius Petras Cirtautas, dirbantis Klaipėdoje. Prabilti jis nutarė po to, kai vadovybė jį ėmė persekioti už tai, kad jis atliko savo pareigą.

Anot jo, 2003 metų rudenį už grubius pažeidimus buvo surašytas administracinės teisės pažeidimo protokolas ir nubaustas Klaipėdos apygardos teismo teisėjos vyras Algirdas Valentinas. Pasak Cirtauto, po šio atvejo inspekcijos viršininkas išbarė inspektavimo skyriaus darbuotojus, pareikalavo nebausti pažeidėjų ir nurodė dirbti taip, kad nebūtų skundų.

Susirūpinę padėtimi šioje inspekcijoje laišku į Susisiekimo ministerijos sekretorių Arvydą Vaitkų kreipėsi Kapitonų klubas.

LŽ jau rašė, kad VVVLI nieko nepadarė, jog Lietuvoje būtų neįmanoma legalizuoti užsienyje vogtus pakabinamus valčių variklius. Neoficialiais duomenimis į šalį kasmet įvežami šimtai variklių.

Plačiau apie tai skaitykite "Lietuvos žiniose"