aA
Koronaviruso pandemijai suvaržius keliautojų srautus, Europos oro linijų bendrovės mažina kainas, kad pritrauktų keleivius ir užpildytų lėktuvus.
Krizės akivaizdoje Europos oro linijų bendrovės vilioja keleivius mažesnėmis kainomis
© DELFI / Karolina Pansevič

Kelionių apribojimai, kuriuos daugybė šalių įvedė siekdamos sustabdyti ligos plitimą, sudavė stiprų smūgį vežėjoms, todėl pavasarį oro eismas beveik sustojo.

Ir nors vasarą eismo srautai ūgtelėjo, dabar jie vėl mažėja.

Europos oro eismo priežiūros tarnybos „Eurocontrol“ duomenimis, eismas per pastarąsias porą savaičių sulėtėjo ir dabar yra 54 proc. mažesnis už praėjusiais metais fiksuotą lygį.

Tarnybos teigimu, rugpjūtį eismas siekė vos 30 proc. 2019 metų lygio.

Be to, šiuo metu „Eurocontrol“ yra pesimistiškiau nusiteikusi sektoriaus atsigavimo atžvilgiu.

Pavasarį buvo prognozuojama, kad spalio mėnesį srautai bus 30 proc. mažesnis nei 2019 metais, tačiau dabar fiksuojamas 57 proc. nuosmukis.

Todėl nors vežėjoms trūksta grynųjų, jos ėmė mažinti bilietų kainas.

Pasak turizmo rinką analizuojančios bendrovės „ForwardKeys“, oro linijų bendrovės rugpjūčio mėnesį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, sumažino skrydžių iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Vokietijos ir Nyderlandų į Pietų Europą kainas 15 procentų.

Ketvirtadienį paskelbto tyrimo rezultatai rodo, kad kai kuriais maršrutais vykdomų skrydžių kainos sumažėjo daugiau nei trečdaliu.

„Keleivių viliojimas“

„Turime privilioti keleivius vėl rinktis keliones oru, o kaina yra svarbus veiksnys“, – pareiškė, pigių skrydžių bendrovės „easyJet“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Prancūzijai Reginaldas Ottenas.

Jo teigimu, vasarą bendrovei pavyko atnaujinti kai kuriuos maršrutus, o lėktuvai buvo beveik pilni.

„Visgi mes išnaudojame tik maždaug 30 proc. pajėgumų, o tai yra labai, labai mažas rodiklis, atsižvelgiant į tai, kad vasara yra svarbiausias ir populiariausia laikas žmonėms keliauti“, – teigė jis naujienų agentūrai AFP.

Tai, kad mažesnės kainos skatina keleivių srautus, pažymėjo ir „Ryanair DAC“ vadovas Eddie Wilsonas.

Be kainų mažinimo, oro linijos taip pat orientuojasi į pelningiausius maršrutus.

Visgi pakartotinai įvedus kelionės apribojimus ir sugriežtinus karantiną bei testavimo priemones, vežėjų planavimas ir pastangos gali nueiti perniek.

Europos oro linijų bendrovės šio mėnesio pradžioje paragino šalių vyriausybes koordinuoti priemones, kuriomis siekiama apriboti viruso plitimą, sakydamos, kad dabartinis apribojimų kratinys trukdo grįžti prie reguliarių kelionių po Europos Sąjungą.

Oro linijos į kelionių paklausos sumažėjimą reaguoja „turimomis priemonėmis: mažindamos pajėgumus ir pateikdamos patrauklius pasiūlymus, tačiau jos nekontroliuoja pandemijos raidos ir kelionės ribojimų politikos“, – pažymėjo „ForwardKeys“ viceprezidentas Oliveris Ponti.

„Dėl šios priežasties žemų kainų poveikis bus ribotas, ypač dėl to, kad vartotojai ir toliau nerimauja dėl trikdomų planų ir greitos kompensacijos už bilietus skrydžių atšaukimo atveju“, – pridūrė jis.

BNS
Viskas apie pinigus. Finansų konsultantė atsako
Reikia patarimo, kaip planuoti išlaidas, kaip sutaupyti, o gal – kaip daugiau uždirbti? Užduokite klausimą nepriklausomai finansų konsultantei Ievai Jazavitienei.
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(2 žmonės įvertino)
3.0000

Tiekėjai: ES persėdimas į elektromobilius kelia grėsmę pusei milijono darbo vietų (4)

Europos Sąjungos planai iki 2035-ųjų faktiškai uždrausti automobilius su vidaus degimo varikliais...

Daliai žmonių siūloma 2 tūkst. eurų už mažiau taršų automobilį (12)

Nepasiturintiems gyventojams, įsigijusiems mažiau taršų automobilį, planuojama mokėti 2 tūkst....

„Belavia“ atjungta nuo tarptautinių atsiskaitymų ir krovinių gabenimo sistemų (177)

Aviakompanija „ Belavia “ atjungta nuo BSP atsiskaitymų sistemos ir krovinių gabenimui oro...

Ruošiamasi rekonstruoti Kauno Kleboniškio tiltą (2)

Rengiantis ties Kaunu rekonstruoti vieną labiausiai apkrautų šalyje A. Meškinio (Kleboniškio)...

Latvijoje viešojo transporto poreikis šiemet sumenko beveik penktadaliu

Latvijoje viešuoju antžemiu transportu per tris šių metų ketvirčius pervežta 95,2 mln....

Top naujienos

D+ DELFI; Nick Wadhams; Marc Champion, Alberto Nardelli, Jennifer Jacobs

Šaltiniai: Kuleba su Blinkenu Lavrovą „pastatė į vietą“ Rusijos veiksmų laiką gali nulemti netikėtas veiksnys (5)

JAV valstybės sekretorius Antony Blinkenas ir Rusijos užsienio reikalų ministras Sergejus...

Čaplinskas – apie omikron atmainą: virusas mutuoja kaip pagal vadovėlį (127)

Tiek Europoje tiek Jungtinėse Valstijose daugėjant naujų patvirtintų omikron atmainos atvejų...

Žiema parodys tikrą savo veidą – paspaus net 21 laipsnio šaltis (5)

Aukšto atmosferos slėgio sūkurys į Lietuvą atnešė žiemišką šaltį. Po šaltos antradienio...

Neuromokslininkė paaiškino, kodėl netikri prisiminimai pakeičia tikruosius ir kaip galime perrašyti savo praeitį (33)

Ar kada nors esate atsidūrę tokioje situacijoje, kai prisimenant tam tikrą įvykį iš praeities,...

Neįtikėtina: permainingame mače Kėdainiuose – 42-ejų Lukauskio karjeros rezultatyvumo rekordas (31)

Mindaugas Lukauskis per du su puse kėlinio surinko 25 taškus ir iš viso pelnęs 33 taškus...

Augant įtampai dėl Ukrainos – JAV pažadas Rytų Europai (127)

Vienas aukšto rango JAV pareigūnas pirmadienį sakė, kad Vašingtonas pateiktų „teigiamą...

D+Agnė Keizikienė

Urologas Balys Dainys – apie varpos dydį: koks yra vidutinis, o koks – gerokai per mažas? (5)

Visais laikais vyriško pasididžiavimo ilgis buvo jautri tema. Ne vienas paauglys gali prisiminti,...

Seimas svarsto kelias Širinskienės pasitraukimo iš LVŽS versijas: prabilo apie gudrų planą prieš Skvernelį (58)

Vienai iš aktyviausių „valstiečių“ vėliavnešių Agnei Širinskienei paskelbus apie...

Armonaitė – apie pandemijos valdymą: Lietuvai nereikia grįžti prie didesnių ribojimų (115)

Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė anksčiau išsakytos pozicijos nekeičia net...

D+Giedrius Petkevičius/Sausuolis

Tikrasis karo veidas: kokioje padėtyje reikėjo būti, kad pasaulis myriop pasiustų tūkstančius vaikų-karių

Kuomet įsivaizduojame karo veiksmus, vaizduotė dažniausiai „piešia“ rūsčius raumeningus...