Skrydžius atidėjo keletą kartų

Į DELFI redakciją kreipusis Jovita neslėpė pasipiktinimo: skrydžių kompanija nesuteikė nei viešbučio, nei maisto, o informacijos biuras Madrido oro uoste – melavo.

„Skrydis turėjo būti penktadienį, 17 val. 20 minučių jų laiku, tačiau tik atvykus į oro uostą buvo pranešta, kad jis atidėtas. Tai suprantama, nes siautė audros, kas ispanams gana neįprasta. Tačiau aviakompanija elgėsi nesąžiningai – skrydžius atidėjo, bet jokios informacijos nesuteikė“, – teigė ji.

Moteris atskleidžia, kad labiausia erzino „airBaltic“ abejingumas: keleiviai buvo palikti visiškoje nežinioje.

„Pagal reglamentus mums priklausė maitinimas, tačiau buvo duotas tik vienas, ir tai iš Ispanijos vietinės „Iberia“ skrydžių kompanijos. Mes po trijų valandų – apie 21 valandą – pradėjome ją atakuoti. Jie patys nežinojo, ką daryti, tai ne jų atsakomybė, bet sutiko duoti maisto.
Madrido oro uoste užstrigę lietuviai

Jokių kuponų nedavė, tiesiog nuėjome ir gavome po sumuštinį su gėrimu. Daugelis net negavo, nes nespėjo pasinaudoti, mat nebuvo viešai informuoti – jokios informacijos ant švieslenčių nepateikė“, – piktinosi ji.

Naktį praleido ant grindų

Vis dėlto blogiausia dar tik laukė. 22 val. 15 min. turėjęs įvykti skrydis vėl neįvyko

„Jau stovėjome prie vartų, matėme, kad lėktuvas kaip ir paruoštas, bet niekas nepajudėjo. Personalas tik pranešė, kad ieško kompromisų su įgula. Kaip supratau, lėktuvas nusileido ne Madrido, o Barselonos oro uoste dėl blogų sąlygų, todėl dar buvo laukta, kol įgula atskris iš Barselonos, o, kai atskrido, atsisakė skristi, nes jai priklausė poilsis.

Tada mums liepė eiti į apačią prie bendros informacijos, kur viskas bus išaiškinta, ką daryti. Bet nuėjus į apačią buvo liepta eiti į viršų per naują patikrą. Dar buvome paraginti, kad paskubėtume, – tuoj bus naujas skrydis. Mes jų paklausę nuėjome, perėjome visą patikrą“, – pasakojo Jovita.

Tačiau išskristi vėl nepavyko. Švieslentėje kaip švietė informacija su senu išskridimo laiku, taip ir švietė.
Madrido oro uoste užstrigę lietuviai

„Vėliau sužinojome, kad tie, kurie nepaklausė informacijos biuro nurodymo kilti viršun ir eiti per saugumo patikrą bei kalbėjo ispaniškai, sugebėjo išsireikalauti viešbučio. Kiek žinome, buvo ir pora lietuvių, kurie puikiai kalbėjo ispaniškai, o mes bandėme ir anglų, ir vokiečių, ir rusų kalbomis susikalbėti. Naiviai tikėjome tuo, kas mums sakoma, ir išėjome iš bendros masės žmonių“, – apgailestavo ji.

Pamatę, kad liko apgauti, dešimties lietuvių grupė vėl kreipėsi į avialinijų „Iberia“ informacijos biurą, tačiau jie tik ragino laukti.

„Sakė: palaukite, tuoj pasikeis pamaina, ir jūs viską gausite – ir gėrimų, ir viešbučius. Tačiau tos pamainos pasikeitimas buvo jų darbo pabaiga. Mus apgaudinėjo.

Galų gale likome nakvoti ant grindų. Vaizdas buvo kraupus, tikrai buvo sunku, ypač turintiems sveikatos problemų. Tarp mūsų ir pensininkų buvo, tačiau niekam tai nebuvo įdomu“, – sakė ji.

Lietuviai oro uoste jautėsi įkalinti, nes neturėjo jokios informacijos, tegaudavo žinutes, informuojančias, kada bus kitas skrydis.

„Mes gavome žinutę, kad skrydis bus ryte – 10 val. 15 min., tačiau vienas iš mūsų gavo, kad lėktuvas išskris 4 val. 40 min. ryte. Suprantate, buvo didelė baimė išvažiuoti ir už savo pinigus išsinuomoti viešbutį.

7 val. ryto iškart vėl skambinome į Latviją – „airBaltic“ biurą, sakėme, kad būtų geri, malonūs ir bent maisto duotų, nes jis mums priklauso po tokios nakties, tačiau jie pareiškė, kad niekas mums nepriklauso, čia mūsų problemos“, – neslėpė apmaudo.

Galiausiai lėktuvas ryte, vėl vėlavęs apie valandą, išskrido, o keleiviai apie 15 valandą jau buvo Rygoje, iki Vilniaus juos nuvežė taksi, nes lėktuve į Vilnių neužteko vietų.

„Labiausiai piktina „airBaltic“ nebendravimas, tai, kad nesuteikė detalios informacijos, kad visi skrydžiai buvo perkeliami, o neatšaukiami.

Dabar galvojame bendrai įteikti ieškinį, nepaliksime visko taip būtent dėl nepagarbos. Bilietai tikrai buvo brangūs – apie 500–700 eurų kainavo pirmyn ir atgal, tai ne kokie pigūs skrydžiai“, – sakė ji.

Aviakompanija atsiprašė, tačiau lietuviams nieko nežadėjo

Latvijos aviakompanija „airBaltic“ apgailestavo dėl susiklosčiusios situacijos ir patvirtino, kad skrydis BT686 iš Madrido iki Rygos buvo vis atidedamas dėl prastų oro sąlygų.

„Norime nuoširdžiai atsiprašyti visų keleivių dėl patirtų nepatogumų. Tokiose situacijose kaip ši mūsų prioritetas – bendrauti su keleiviais ir suteikti jiems maisto kuponus bei apgyvendinimą. Remiantis gauta informacija iš Madrido oro uostą valdančio operatoriaus, visi keleiviai, kurie buvo šalia aptarnavimo stalo, gavo nakvynę viešbutyje ir maisto kuponus.

Mes apgailestaujame dėl kilusio nesusipratimo, kad kai kurie keleiviai negavo nakvynės“, – komentavo „airBaltic“ atstovai.

Aviakompanija žadėjo išsiaiškinti situaciją su Madrido oro uosto personalu, kad tokia situacija nepasikartotų ateityje.

Taip pat „airBaltic“ žadėjo grąžinti pinigus už nakvynę ir maistą savo lėšomis padengusiems keleiviams, tačiau apie lietuvius, naktį praleidusius ant oro uosto grindų, nieko neužsiminė.

„Maloniai prašome kreiptis keleivius, kurie turėjo nenumatytų išlaidų maistui ar nakvynei, į keleivių aptarnavimo servisą. Mes dar kartą atsiprašome dėl to, ką teko patirti, ir imsimės veiksmų – sieksime pašalinti bet kokias galimybes, kad situaciją nepasikartotų vėl“, – kartojo avialinijų atstovai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (270)