Kauno intermodalinį terminalą europine vėže sujungus su Europos geležinkelių tinklu, jis tapo toliausiai į Rytus nutolusiu Europos geležinkelių sistemos tašku, kurį europinio standarto bėgiais gali pasiekti krovininiai traukiniai.

Kauno geležinkelio mazgo modernizavimo darbai, pritaikant jį prie „Rail Baltica" poreikių, pradėti 2019 metų pavasarį. Kauno geležinkelio tunelyje ir jo prieigose paklota apie 2 kilometrus ilgio geležinkelio, taip pat rekonstruota apie 3,6 kilometro esamo geležinkelio, paklotas 9 kilometrų ilgio naujas geležinkelis.

Atidaryme dalyvaus premjerė Ingrida Šimonytė, susisiekimo ministras Marius Skuodis, o „Rail Baltica“ įgyvendinančių institucijų bei organizacijų atstovai.

Visa „Rail Baltica“ vertė Baltijos šalyse siekia apie 5,8 mlrd. eurų, jos ilgis – 870 kilometrų, o vien Lietuvoje – 392 km, kur trasa eina nuo Lenkijos ir Lietuvos sienos per Kauną ir Panevėžį, Latvijoje kirs Rygą, Estijoje – Pernu ir Taliną. Geležinkelį planuojama nutiesti iki 2026 metų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)