aA
Lietuvos geležinkelių“ (LG) vadovui antradienį pareiškus, kad nuspręsta nebepratęsti išskirtinių sąlygų Klaipėdos jūrų krovinių kompanijai („Klasco“), įmonės atstovas skubiai išvyko į LG išsiaiškinti situacijos. LG pabrėžia nebetoleruosią buvusios tradicijos, kai vieniems klientams dėl neaiškių priežasčių būdavo nustatomos palankesnės krovinių gabenimo sąlygos nei kitiems.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Kaip ELTA jau skelbė, „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška pasirašė Krovinių vežimo tarifų komisijos siūlymą nebepratęsti išskirtinių sąlygų Klaipėdos jūrų krovinių kompanijai („Klasco“), kurios buvo palankios šiai įmonei.

„Visiems krovinių gabentojams turi būti taikomi vienodi, aiškūs ir skaidrūs principai. Labai keista, kad iki šiol taip lengvai buvo suteikiamos palankesnės sąlygos „Klasco“, o tuo tarpu su vienu didžiausių klientų – „Orlen Lietuva“ – vyksta nuolatiniai ginčai“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ vadovas M. Bartuška.

„Klasco“ teigia negalinti komentuoti LG vadovo pareiškimo dėl neva palankesnių sąlygų „Klasco“ panaikinimo, nes iki šiol nesanti gavusi jokių dokumentų apie kokius nors pakeitimus, kurie paskelbti viešojoje erdvėje.

„Mes taip pat nežinome kitų uosto kompanijų sutarčių sąlygų, kadangi sutartys individualios ir neturime galimybių jų palyginti, nustatant, ar kokios nors „Klasco“ sutarties sąlygos yra neva geresnės. Mūsų nuomone, mesti tokius viešus kaltinimus neįsigilinus į aplinkybes yra nekorektiška“, – rašoma „Klasco“ pareiškime.

„Šiandien (trečiadienį.- ELTA) skubiai mūsų atstovas „Klasco“ iniciatyva išvyko į LG išsiaiškinti situacijos apie šioje įmonėje padarytus sprendimus, ir kai tik juos žinosime, nedelsiant informuosime. Mes teigiamai vertiname LG siekį, kad visos bendrovės turėtų vienodas konkurencijos sąlygas uoste“, – sako „Klasco“ generalinis direktorius Audrius Pauža.

A.Pauža tikisi, kad tokiais veiksmais nesiekiama padaryti žalos jo vadovaujamai bendrovei bei uostui. „Esame pasirengę konstruktyviam dialogui, tikimės spręsti visus klausimus ir nesusipratimus civilizuotai darbinėje aplinkoje, o ne per žiniasklaidą“, – sako A.Pauža.

Stambiausia Klaipėdos uosto bendrovė „Klasco“ geležinkeliu gabena apie 7,5 mln. tonų iš 12,4 mln. tonų kraunamų krovinių per metus. Įmonėje dirba per 700 darbuotojų.

Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Alytaus, Vilniaus bei Utenos apskrityse eismo sąlygas sunkina plikledis (2)

Ankstų sekmadienio rytą Klaipėdos ir Telšių apskrityse silpnas lietus, kitur be kritulių. Oro...

Nuo sekmadienio – dešimtadaliu daugiau traukinių reisų (4)

Nuo sekmadienio galioja nauji traukinių tvarkaraščiai, įvairiomis kryptimis kursuos 12 proc....

„Small Planet Airlines“ kreipėsi į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo (41)

Finansinių sunkumų kamuojama užsakomųjų skrydžių bendrovė „ Small Planet Airlines “...

Už savavaldžiavimą bus teisiami tolimųjų reisų bendrovės darbuotojai (32)

Šiaulių apygardos prokuratūros Organizuotų nusikaltimų ir korupcijos tyrimo skyriaus prokurorai...

„Novaturas“ ir „Tez Tour“ klientus skraidins vos ne dviejų dešimtmečių senumo orlaiviais (47)

Vilnius, gruodžio 7 d. (BNS). Didžiausių Lietuvos kelionių organizatorių „ Novaturas “ ir „...

Top naujienos

Kodėl Skvernelis tapo profsąjungų taikiniu: šita valdžia iš kokios pusės bepažiūrėsi atrodo blogai (17)

Mokytojų profesinių sąjungų veiksmai sukūrė precendentą, kuris yra linkęs kartotis ateityje,...

Teismas patvirtino: Kručinskų vaikai buvo paimti teisėtai (288)

Kauno apygardos teismas patvirtino, kad Kručinskų vaikams buvo kilusi reali grėsmė, todėl jie...

Smūgis durelėmis į kitą automobilį nebūtinai baigsis deklaracija – žinovai mato spragų (106)

Galimybė eismo įvykio deklaraciją pildyti tada, kai automobilio šonas paženklinamas greta...

Valgote papelijusius maisto produktus? Net nenutuokiate, kas jūsų laukia (35)

Pelėsiniai grybai gamtoje yra labai paplitę – jų rūšys skaičiuojamos tūkstančiais. Kai...

SGD terminalą dabar nori pirkti: kas pasikeitė (266)

Parlamentui priėmus svarstyti įstatymų projektus, kurie sukurtų teisinį pagrindą suskystintų...

Kauną drebinusiems „Ryto“ fanams liūdna net ne dėl rezultatų – apgailestauja dėl klubo vadovų (12)

Po LKL dvikovos Kaune, kur Vilniaus „Rytas“ nusileido „Žalgirio“ komandai 86:95, sostinės...

Vilniuje rengiamasi statyti unikalų pėsčiųjų tiltą per Nerį (43)

Tokio konkurso sostinė nematė daugiau nei 15 metų – savivaldybė rengiasi tiesti naują ir...

Gražu žiūrėti: vilniečiai parodė, kaip vilkint juodą nepasimesti pilkoje masėje (10)

Jei šiomis dienomis skyrėte laiko pasivaikščiojimams sostinės senamiestyje, žvelgiant į...

Po antrojo dvynukų gimtadienio Zvonkai namuose pasigedo vietos: teko imtis gudrybių

Pirmąją žiemos dieną – gruodžio 1-ąją – Katažinos ir Deivydo dvynukai atšventė savo...

Kelios gudrybės, kurios padės neapsigauti perkant Kalėdų eglutę (1)

Vienas iš kalėdinių rūpesčių – eglutės paieškos. Kol vieni ieško pernykštės plastikinės...