Kaip ELTA jau skelbė, „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška pasirašė Krovinių vežimo tarifų komisijos siūlymą nebepratęsti išskirtinių sąlygų Klaipėdos jūrų krovinių kompanijai („Klasco“), kurios buvo palankios šiai įmonei.

„Visiems krovinių gabentojams turi būti taikomi vienodi, aiškūs ir skaidrūs principai. Labai keista, kad iki šiol taip lengvai buvo suteikiamos palankesnės sąlygos „Klasco“, o tuo tarpu su vienu didžiausių klientų – „Orlen Lietuva“ – vyksta nuolatiniai ginčai“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ vadovas M. Bartuška.

„Klasco“ teigia negalinti komentuoti LG vadovo pareiškimo dėl neva palankesnių sąlygų „Klasco“ panaikinimo, nes iki šiol nesanti gavusi jokių dokumentų apie kokius nors pakeitimus, kurie paskelbti viešojoje erdvėje.

„Mes taip pat nežinome kitų uosto kompanijų sutarčių sąlygų, kadangi sutartys individualios ir neturime galimybių jų palyginti, nustatant, ar kokios nors „Klasco“ sutarties sąlygos yra neva geresnės. Mūsų nuomone, mesti tokius viešus kaltinimus neįsigilinus į aplinkybes yra nekorektiška“, – rašoma „Klasco“ pareiškime.

„Šiandien (trečiadienį.- ELTA) skubiai mūsų atstovas „Klasco“ iniciatyva išvyko į LG išsiaiškinti situacijos apie šioje įmonėje padarytus sprendimus, ir kai tik juos žinosime, nedelsiant informuosime. Mes teigiamai vertiname LG siekį, kad visos bendrovės turėtų vienodas konkurencijos sąlygas uoste“, – sako „Klasco“ generalinis direktorius Audrius Pauža.

A.Pauža tikisi, kad tokiais veiksmais nesiekiama padaryti žalos jo vadovaujamai bendrovei bei uostui. „Esame pasirengę konstruktyviam dialogui, tikimės spręsti visus klausimus ir nesusipratimus civilizuotai darbinėje aplinkoje, o ne per žiniasklaidą“, – sako A.Pauža.

Stambiausia Klaipėdos uosto bendrovė „Klasco“ geležinkeliu gabena apie 7,5 mln. tonų iš 12,4 mln. tonų kraunamų krovinių per metus. Įmonėje dirba per 700 darbuotojų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)