Jau antrus metus nuosekliai kylanti Klaipėdos uosto apyvarta parodė jo investicinį atsilikimą. Tai bandoma pateisinti prastais projektuotojų gebėjimais. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (KVJUD) žada ateityje taikyti naują praktiką - skelbti vieną konkursą visiems objekto darbams atlikti nuo pradžios iki galo: techniniam ir darbo projektams rengti, projekto priežiūrai ir objekto statybai.

Tuomet jį laimėjusi įmonė esą negalėtų reikalauti tobulinti projektą ir už tai papildomai prašyti pinigų. Taip pat tikimasi, kad rudenį Seimas pakeis Viešųjų pirkimų įstatymą, kaip siūlo KVJUD, t. y. kad konkursą apskundusi įmonė turėtų sumokėti teismui žyminį mokestį, o šis, pralaimėjus ginčą, nebūtų grąžinamas.

Pasak uosto generalinio direktoriaus Eugenijaus Gentvilo, per pusmetį investicijoms panaudota 73,6 mln. litų, nors metų investicijų planas yra 199 mln. litų. "Birželį įvyko statybų proveržis, padaryta daugiau nei 22 mln. litų vertės darbų, neabejojame, kad toks darbų tempas nelėtės", - tikino E.Gentvilas.

KVJUD infrastruktūros ir plėtros direktorė Roma Mušeckienė sako, kad objektų rangovai dirba vangiai. Dėl bendrovės "Jozef Mobius" Lietuva" lėtai statomos "Begos" 66 krantinės ir KLASCO 8, 9 krantinių žadama skųstis pagrindinei vokiečių įmonei Hamburge.

R.Mušeckienės manymu, nenoro sparčiai dirbti priežastys kelios: statybose įprasta, kad darbai vėluoja, objektų gausa ir žmonių trūkumas. Tačiau labiausiai kenkia blogas projektavimas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją