Per 10 šių metų mėnesių, uostamiesčio policijos Eismo priežiūros skyriaus duomenimis, Klaipėdoje įvyko daugiau nei 200 įskaitinių avarijų, kuriose nukentėjo žmonės. Iš viso policininkai uostamiesčio gatvėse užregistravo beveik 4 tūkstančius įvykių. Teigiama, jog daugiausiai eismo įvykių registruojama žiedinėse sankryžose, mat jose labai mažas transporto pralaidumas, nuolat kyla automobilių spūstys. Specialistai sako, jog avarijų sumažėtų, jei žiedines sankryžas pakeistų reguliuojamos šviesoforais.

Policijos teigimu, į avaringiausių miesto gatvių sąrašą patenka Taikos prospektas, Šilutės plentas, Minijos, Herkaus Manto bei Pilies gatvės. Tačiau avaringiausi gatvių ruožai iš esmės driekiasi ties žiedinėmis sankryžomis.

Teigiama, jog prieš kelias dešimtis metų įrengtos žiedinės sankryžos paseno morališkai ir jau seniai nebetenkina gerokai išsiplėtusio miesto poreikių. Nors kai kuriose vietose keliai buvo praplatinti, jie vis vien nėra pakankamai pralaidūs transporto srautams. Savivaldybės miesto ūkio ir statybos skyriaus darbuotojų teigimu, jau imtasi priemonių, kad eismo sąlygos Klaipėdoje pagerėtų, tačiau procesas greičiausiai užtruks kelerius metus. Šiuo metu jau nuspręsta parengti ilgalaikę eismo sąlygų gerinimo programą, joje bus numatytas ir tokių darbų finansavimas. Vienas pagrindinių kelininkų darbų - žiedinių sankryžų rekonstravimas į reguliuojamas šviesoforais. Tad per kelerius metus jų Klaipėdoje turėtų apskritai nebelikti.

Skelbiama, jog jau kitais metais numatoma pradėti H. Manto gatvės rekonstrukcijos darbus - tada pagrindinė miesto arterija turėtų praplatėti iki keturių juostų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją