Regioninė galimybių studija „Vakarų krantas“ – pirmasis projektas, kurio keliamas tikslas - parengti tikslingą ir ekonomiškai pagrįstą Klaipėdos regiono bevariklio, lengvojo, viešojo ir vandens transporto sistemos optimizavimo ir plėtros koncepciją. Siekiama apjungti šias transporto rūšis, tokiu atveju bus galimybė planuoti šių transporto rūšių plėtrą.

Projekto įgyvendinimui konkursas jau paskelbtas. Projekto rengėjai per 24 mėnesius privalo parengti ir pristatyti techninius planus. Pagrindinės lėšos gautos iš ES (500 tūkst. Lt), likę 15 proc. lėšų surinkta iš projekto partnerių, tarp kurių pagrindinis - Šilutės rajonas.

Antrasis projektas - „Dviračių takų plėtros tinklo sukūrimas Lietuvos ir Rusijos Federacijos pakrančių zonose“. Projekto įgyvendinimo metu bus parengti techniniai projektai dviračių ir pėsčiųjų takams trūkstamoje atkarpoje nuo Kauno g. iki Baltijos prospekto. Siekiama formuoti sveiką aplinką bei mažinti autotransporto keliamą taršą. Šis projektas kol kas neturi techninio plano.

Trečiasis projektas - „Dviračių-pėsčiųjų tako dalies nuo Biržos tilto iki Klaipėdos g. tilto įrengimas Danės upės slėnio teritorijoje“. Pagrindinis tikslas – gerinti ekologinę Klaipėdos miesto būklę bei plėtoti bevariklio transporto infrastruktūrą. Tiesiamas takas bus naudingas tiek gyventojų rekreacinėms reikmėms, tiek atvykstamajam turizmui skatinti. Šiame projekto etape planuojama įrengti daugiau nei 7 km dviračių ir pėsčiųjų takų.

Dviračių-pėsčiųjų tako dalies nuo Biržos tilto iki tilto Tauralaukyje įrengimas Danės upės slėnio teritorijoje techninis projektas jau yra, konkursas dėl statybos darbų greitu metu bus paskelbtas bei prasidės projekto įgyvendinimas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją