„Svarbu, kad priimtumėme šiuos sudėtingus sprendimus dėl išlaidų, prižiūrėtume savo kolegas ir tuo pačiu teiktumėme modernias paslaugas klientams. Klientų elgesys pastaraisiais metais keitėsi, o net 70 proc. visų TUI rezervacijų JK yra daromos internetu“, – sakė TUI vykdomasis direktorius JK ir Airijai Andrew Flinthamas.

„Manome, kad COVID-19 pagreitino klientų įpročių kaitą, žmonėms vis daugiau perkant internetu ir norint kalbėtis su kelionių ekspertais iš namų“, – teigė jis.

TUI tikisi išlaikyti daugumą uždaromuose biuruose dirbančių darbuotojų ir leisti jiems dirbti iš namų arba perkelti juos į kitus biurus.

TUI nuo pirmadienio atšaukė visas keliones britams į Ispaniją, nes JK Vyriausybė priėmė sprendimą reikalauti iš Ispanijos grįžtančių keliautojų saviizoliuotis.

Gegužę TUI paskelbė atleisianti 8 000 darbuotojų dėl koronaviruso pandemijos.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)