Viena skaitytoja kreipėsi dar balandžio 22 d., kuri teigė, kad „tokio vangumo ir prastos darbo kokybės neteko matyti.“

Iš skaitytojų atsiųstų skundų, galima spręsti, kad situacija oro uoste per mėnesį mažai tepasikeitė. Su nemalonumais susidurti teko ir vilniečiui Dainiui. Į Madridą skridęs keleivis teigė, kad tokio chaoso dar nėra matęs.

„Šįvakar Vilniaus oro uoste laukia dar 6 skrydžiai, na, tūkstantukas koks keleivių ir tokios netvarkos net rytais, kai oro uoste būna tikras chaosas, dar nesu matęs. Nepatikėsite, dirba tik du saugos patikros takai, na dar fastrack'as, bet ir jame nemažai publikos, žmonėms nervai neatlaiko ir aukoja pinigą (kiek gi galima?!) O patikros lėtumas... bobutė greičiau 5 km nueitų pėsčiomis.

Na, bet tai, kiek kartų piktintasi, bet oro uostas taip ir nesugeba susitvarkyti, tik tuščiai pinigus reklamai mėto. Aš jau įsivaizduoju, koks košmaras laukia, kai uždarys Vilnių ir skrydžius perkels į Kauną. Indre Baltrušaitiene, na darykite ką nors, nes jeigu pasakyčiau, kad graudu, tai čia jau būtų komplimentas“, – feisbuke rašė jis.

Dainius sutiko plačiau pakomentuoti apie košmarišką laukimą eilėje.

„Ant bilieto rašo, kad bagažą reikia priduoti likus ne mažiau nei 40 minučių iki skrydžio. Tai pagal tą logiką turėtum spėti praeiti ir visą patikrą, tačiau kaip gali praeiti, jei tenka valandą eilėje stovėti. Anksčiau salėje ant ekrano rašydavo, kiek dar teks laukti eilėje, tai šį kartą net ir to nebuvo, turbūt bijojo įjungti ekraną, kad nekiltų panika“, – svarstė jis.

Dainius guodžiasi, kad jo skrydis buvo valandai atidėtas, kitaip tikrai nebūtų spėjęs:

„Vakare buvo 4-6 reisai, iš kurių keli itin svarbūs – tai žmonių tikrai daug, bet dirbo tik du rankinio bagažo patikros punktai. Tegul dirba žmonės, jeigu būtų pakankamai darbuotojų dirbę – viskas būtų gerai, o paskutiniu metu nežinau, kas čia vyksta, prie kokius dvejus metus taip nebuvo.“

Dainius tvirtina, kad net didžiausiuose pasaulio oro uostose nėra susidūręs su tokiu chaosu, o praeiti visas patikras per valandą visada pavyksta.

„Žinoma, aš kažkiek rizikuoju, piktnaudžiauju, bet esu atkalęs sistemą ir žinau, kad visada praeisiu. O Vilniaus oro uoste kas darosi – baisu. Jei prieš dvi valandas atvyksti – tai ką veikti tame oro uoste? Sėdėti brangiose jų kavinėse?“, – klausė jis.

Jam kelia siaubą vien pagalvojus, kas bus, kai Vilniaus oro uostas bus uždarytas, ir visi skrydžiai vyks per Kauno oro uostą.

„Išvis bus bardakas. Girdėjau kažkokius laikinus postus statys patikros, neįsivaizduoju, kas ten dėsis. Ir labai įdomu, ar ta fastrack paslauga kainuos 5 eurus, kaip Vilniaus oro uoste, ar bus užkelta. Nes tai bus puiki galimybė jiems užsidirbti“, – teigė jis.

Svarsto, kad eilės sudaromos tyčia

DELFI sulaukė ir daugiau laiškų, kuriuose netgi pasirodė svarstymų, neva eilės sudaromos tyčia, siekiant pastūmėti keleivius pirkti vadinamą „Fast track“ (greitosios keleivių patikros) paslaugą, kainuojančią 5 eurus.

Pasinaudojus šia paslauga, patikra praeinama patogiau ir greičiau.

Vilniaus oro uosto Komunikacijos projektų vadovė Agnė Mažeikytė patvirtino, kad išties paslauga šiais metais pasinaudojo daugiau žmonių nei per tą patį laikotarpį per praėjusius metus.

„Žiūrint į pirmojo ketvirčio statistiką – ji geresnė negu pernai. Iš viso greitąja patikra pasinaudojo beveik 11 tūkst. žmonių. Sausio ir vasario mėnesį greitąja keleivių patikra naudojosi 1,4 proc. visų keleivių, kovą – 1,5 proc. keleivių.

Praėjusiais metais ja pasinaudojo beveik 38,5 tūkst. žmonių. T. y. – vos 1 proc. nuo viso aptarnauto keleivių srauto“, – komentavo ji.

Taip pat ji pabrėžė, kad greitosios patikros paslaugą perka maždaug 20-30 proc. jos naudotojų, o visi likusieji yra aviakompanijų verslo klasės keleiviai, turintys lojalumo korteles ir galintys „Fast track“ naudotis nemokamai, nepriklausomai nuo to, ar aviacijos saugumo patikroje yra eilių, ar ne.

Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė DELFI komentavo, kad eilės susidaro ir dėl išaugusio keleivių skaičiaus.

„Kiek turime aviacijos saugumo patikros salų – tiek jų yra, jos visos dirba pilnu pajėgumu. Taip, didėja keleivių skaičius daugiau, negu kad buvo tikėtasi – tai yra tikroji priežastis, ir nemanau, kad tai yra bloga priežastis.

Jei žiūrėtume į pirmą ketvirtį, šiais metais 16 proc. auga keleivių skaičius, kai Europos oro uostų vidurkis apie 5 proc. Tai mes trigubai viršijame. Ir tas Vilniaus oro uostas, kaip jau kalbėta anksčiau, yra ne guminis, turi savo pajėgumus. Dėl eilių tik džiaugtis mums reikia, kad keliauja žmonės daugiau oru ir sugeba įpirkti tas keliones“, – sakė ji.

Ji patarė keleiviams atvykti dvi valandas prieš skrydį, o ne prieš vieną, kaip įsigudrina daugelis lietuvių: „Jie kažkodėl mano, kad jiems pakanka vienos valandos, bet mes jau augame ir suskaičiavome, kad per praėjusius metus turėjome 4 mln. keleivių. Natūralu, kad kažkokie nepatogumai turi būti“, – sakė ji.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (491)