Neseniai vykusiame savivaldybės vadovų ir įmonės „Kautra“ vadovybės susitikime aptartas scenarijus, pagal kurį įmonė savo veiklą galėtų pradėti Vilniuje.

„Vilniaus dienos“ žiniomis, minėtame „Kautros“ ir Vilniaus vadovų susitikime buvo svarstyti savivaldybės ir bendrovės galimi bendradarbiavimo būdai. Įmonei pasiūlyta parengti specialią anketą su klausimais, į kuriuos turėtų atsakyti Vilniaus valdomos transporto įmonės. Tuomet, išanalizavus gautą informaciją, būtų kalbama apie tolimesnį privataus ir viešojo kapitalo įmonių bendradarbiavimą.

Užsimenama, kad, bendroves „Vilniaus autobusai“ ir „Vilniaus troleibusai“ reorganizavus į įmonę „Vilniaus viešasis transportas“, „Kautros“ atstovai galėtų būti įtraukti į naujosios viešojo transporto įmonės Stebėtojų tarybą.

„Kautros“ atstovas tikina jokio konkretaus pažado iš miesto mero A.Zuoko nesulaukęs. Esą vienintelis kelias investuoti Vilniuje – dalyvauti miesto rengiamuose viešuosiuose konkursuose.

Anot „Kautros“ rinkodaros direktoriaus Gintauto Pakuso., bendrovė pirmiausia yra pasiruošusi imtis gaivinti elektroninio bilieto sistemą.

„Klausimas dėl elektroninio bilieto yra apaugęs samanomis, Vilnius niekaip negalėjo per tiek laiko susidoroti su šia užduotimi. Žinoma, sostinė yra didelis miestas, turintis savą specifiką. Tačiau, pavyzdžiui, Druskininkuose tokią sistemą pavyko įdiegti per keturis mėnesius. Galima ir čia“, – tikino pašnekovas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją