Tokį siūlymą ketvirtadienį Kauno miesto tarybos nariams išsakė "Autrolio" valdybos pirmininkas, savivaldybės Energetikos skyriaus vedėjas Algirdas Vaitiekūnas.

Iki gegužės mėnesio dirbusi "Autrolio" ankstesnė vadovybė bei įmonės valdyba pro pirštus žiūrėjo į įmonės finansinę situaciją, Eltai komentavo A.Vaitiekūnas. Šių metų rugsėjo 1 dieną "Autrolis" turėjo 6,4 mln. litų trumpalaikių ir apie 1 mln. litų ilgalaikių skolų. Didelį rūpestį kelia tai, jog 1,4 mln. litų įmonė skolinga valstybės biudžetui.

Valdybos pirmininko nuomone, didinti troleibuso vienkartinio bilieto tarifą yra būtina, nes kas mėnesį įmonė patiria 200 tūkst. litų nuostolių. Anot A.Vaitiekūno, neužtenka ir savivaldybės skiriamos dotacijos. Šiuo metu už vieną kilometrą įmonė iš savivaldybės gauna 43 centų kompensaciją, o reikėtų 69 centų. Metinė Kauno troleibusų parko rida sudaro beveik 10 mln. kilometrų.

"Autrolio" valdybos pirmininkas taip pat informavo, jog Kauno troleibusų įmonei, kitaip nei kitų miestų transporto bendrovėms, Valstybinė mokesčių inspekcija dar negrąžino pridėtinės vertės mokesčio, kuris sudaro 739 tūkst. litų. Bendrovė žada dar kartą kreiptis į minėtą instituciją, tik jau miesto mero vardu.

Siekdama pataisyti įmonės finansinę būklę, naujoji "Autrolio" valdyba yra numačiusi sumažinti darbuotojų skaičių. Apskaičiuota, jog išeitinėms kompensacijoms reikės maždaug 400 tūkst. litų, bet per metus bus sutaupyta apie 700 tūkst. litų. Metinė "Autrolio" apyvarta sudaro apie 29 mln. litų.

Nuo 2001-ųjų "Autroliui" vadovavęs Gintautas Čininkas šį pavasarį buvo atleistas, pakeista ir bendrovės valdyba. Šiuo metu įmonei vadovauja Algirdas Krivickas. Kauno miesto mero prašymu, "Autrolio" ankstesnės vadovybės veiklą tiria Specialiųjų tyrimų tarnyba.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją