Vakar Kauno oro uoste buvo kaip niekada daug keleivių - jame paskelbtas naujas turizmo sezonas. Didžiausias Lietuvos turizmo operatorius “Novaturas” dalį savo skrydžių iš Vilniaus oro uosto perkėlė į Karmėlavą.

© Corbis/Scanpix
Keičia veiklos kryptį

Kaip sakė Kauno oro uosto laikinai pareigas einantis generalinis direktorius Kęstutis Cucėnas, šie metai pradės naują oro uosto istorijos etapą. “Nuo pat 1988 metų jis buvo Baltijos šalių krovinių pervežimo oro transportu centras, bet situacija pasikeitė. Todėl nutarta Kauno oro uostą paversti turistinių kelionių ir pigių skrydžių centru”, - sakė jis.

Anot K.Cucėno, oro uoste diegiamos naujos sistemos, vyksta pertvarkos, kurios artimiausiu metu leis aptarnauti daugiau keleivių.

“Novaturo” direktoriaus pavaduotojas Rytis Šūmakaris sakė, kad bendrovė tikisi į Kauno oro uostą perkelti daugumą poilsinių kelionių. “Jau šį sezoną iš čia planuojame surengti apie 100 skrydžių, skraidinti apie 14 tūkstančių keleivių”, - sakė jis.

Latviai skrenda iš Karmėlavos

R.Šūmakaris pažymėjo, kad iš Kauno oro uosto jau nuo balandžio mėnesio į Tunisą skrenda ir Latvijos gyventojai. “Jau aišku, kad Latvija neleis “Novaturui” iš Rygos skristi į Tunisą, nes mes nesutinkame dirbti su jų šalies aviakompanijomis. Mes negalime su jais bendradarbiauti, kai siūlomos labai nepalankios sąlygos. Nuo to Rygai ir latviams tik blogiau, o Kaunui - geriau”, - sakė jis.

“Novaturas” iš Kauno skraidins ir į Turkiją, o jau kitais metais - ir į kitus kurortus. R.Šūmakaris pripažino, kad dauguma į Turkiją keliaujančių žmonių vis tiek nori skristi iš Vilniaus. “Taip yra todėl, kad keleiviai dar nežino Kauno oro uosto galimybių. Be to, iš Kauno išvykstama kartą, o iš Vilniaus - du kartus per dieną”, - sakė jis.

Iš Kauno jau pernai “Omnituras” kartą per savaitę skraidino keleivius į Tunisą. “Novaturas” skrydžius planuoja tris kartus per savaitę. Iš Kauno šiemet skraidys ir “Tez tour” bei “Omnituro” klientai.

Privalumai ir trūkumai

Antžeminio aptarnavimo kompanijos “Litcargus” direktorius Vidmantas Vaškys teigė, kad į kurortus iš Kauno keliausiantys poilsiautojai nepatogumų nepatirs.

“Dar neseniai Kaune daugelis procesų buvo atliekami rankiniu būdu, tačiau dabar situacija jau keičiasi. Skyrėme 250 tūkstančių litų keleivių aptarnavimui gerinti. Visa tai daroma ir tikintis pigių skrydžių kompanijos atėjimo”, - sakė jis.

Anot jo, Kaune keleiviai laimi todėl, kad jų čia nebūna daug, ir sąlyginai daugiau darbuotojų juos aptarnauja. “Tačiau plėtra būtina. Pavyzdžiui, šiuo metu per valandą mes galime aptarnauti tik vieną skrydį. Iki 2007 metų būtina užtikrinti, kad keleiviai iš terminalo iki lėktuvo būtų nuvežami autobusais”, - teigė V.Vaškys.

R.Šūmakaris pridūrė, kad Kaunas yra palankesnėje situacijoje hidrometeorologiniu požiūriu. “Kai dėl blogo oro Vilniuje lėktuvai negali tūpti, Kaune jie visada leidžiasi”, - sakė jis.

Laukiama airių kompanijos

Oro uosto rinkodaros vadovė Alfreda Kublickienė tikisi greito keleivių srauto didėjimo. “1994 metais per metus Kaune sulaukėme 67,5 tūkst. keleivių, o 2000-2003 metais jų liko tik 20-27 tūkst. Matome dideles galimybes plėtrai, nes Lietuvoje lėktuvais skraido tik 25 proc. gyventojų, o Latvijoje - 31 proc., Estijoje - 53 proc.”, - pažymėjo A.Kublickienė.

A.Kublickienė teigė, kad jau baigiamos derybos su pigių skrydžių kompanija “Ryanair”. “Derinami paskutiniai sutarties punktai. Juo greičiau Kaune daugės keleivių, tuo greičiau ir airių kompanija pradės skrydžius iš čia”, - mano ji. Anot A.Kublickienės, “Ryanair” bilietai kainuos apie 30-50 eurų.

Oro uoste kol kas veikia tik viena kavinė, todėl ketinama atidaryti daugiau maitinimo įstaigų. Taip pat reikės organizuoti keleivių atvežimą iš Vilniaus ir Kauno.

Dauguma keliaujančiųjų - vilniečiai

Vakar per kelias valandas Kauno oro uoste buvo aptarnauta apie 600 keleivių. Laukiamoji salė vienu metu buvo beveik sausakimša. Iš Tuniso atskrido du aviakompanijos “Karthago” lėktuvai “Boeing 737-300” su 300 keleivių iš Latvijos, o dar tiek pat žmonių laukė skrydžio.

Visi poilsiautojai buvo vaišinami ledais. Dauguma keleivių buvo atvykę iš Vilniaus. Jie teigė neturėję nepatogumų dėl atvažiavimo į Kauną. “Į Tunisą skrendu antrą kartą. Pernai vykome iš Vilniaus, o dabar mus autobusu atvežė į Kauną. Tai kuo galėčiau būti nepatenkintas?” - klausė Laimonas Balčius.

Vilnietė Diana Judickienė kartu su dukra Ieva taip pat neturėjo nusiskundimų. Joms irgi siūlyta važiuoti autobusu į Kauną, bet keliautojos pačios pasirūpino transportu. “Ar didelė problema atvažiuoti 100 kilometrų, kai vyksti poilsiauti”, - šypsojosi D.Judickienė.

Kauniečiai Arūnas Raščius ir Aurelija Kačergiūtė sakė pirmą kartą skrendantys iš Kauno oro uosto. “Jis mažas, bet gražus ir jaukus, o to nepasakysi apie Vilniaus oro uostą”, - žvaliai kalbėjo A.Raščius.

Iš Vilniaus savo automobiliais atvykę keliautojai pastebėjo, kad Kaune pigiau kainuoja palikti automobilį stovėjimo aikštelėje oro uoste.

Prieš išvykstant į kelionę poilsiautojai buvo nustebinti prizais. Vilnietė Natalija Zaks laimėjo kelionę dviem žmonėms į Turkiją. “Pirmą kartą gyvenime kažką laimėjau”, - džiaugėsi ji.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Perspėja: vakarų Lietuvoje yra slidžių kelių ruožų (6)

Vakarų Lietuvoje penktadienio popietę yra slidžių kelių ruožų, perspėja kelininkai .

Neteisėtai atleistas Daivis Zabulionis į darbą grąžinamas pirmadienį (10)

Iš pareigų neteisėtai atleistas Kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Daivis Zabulionis į...

Transporto sektoriaus rezultatai – rekordiniai (11)

Lietuvoje pernai augo visi pagrindiniai transporto sektoriaus ekonominiai rodikliai, o augimo tempai...

Savaeigiai automobiliai keliones su „Uber“ ir „Lyft“ gali atpiginti perpus (2)

Keliuose atsiradus savaeigiams automobiliams, taksi paslaugos, įskaitant pavėžėjimo paslaugas,...

Pagrindiniai Lietuvos keliai daugiausia sausi

Penktadienio rytą Lietuvoje pagrindinių kelių dangos daugiausia sausos, mažesnio eismo...

Top naujienos

Gyventojai tokio potvynio kaip šiemet dar nematė: tai yra košmaras (1)

„Tokio gyvenimo, kad taip ilgai būtume apsemti, dar nėra buvę, - DELFI sakė Rusnės seniūnė...

Sergančios Nelly Paltinienės gyvenimas – tarsi kino filmas: nuo skaudžių išbandymų jaunystėje iki gyvenimą pakeitusios meilės (45)

Neseniai pasklidus žiniai apie atlikėjos Nelly Paltinienės ligą gerbėjai sunerimo. Scenos...

Košmariškoje avarijoje netekusi kojos sutiko tokios pat lemties vyrą: viskas pakrypo į neįtikėtiną pusę (65)

Roberta Orlauskaitė su draugu Edvardu neseniai susilaukė dukrelės. Poros istorija – neeilinė,...

Užkalnis: myliu mūsų kalėjimą (158)

Mano lėktuvas nusileido Vilniaus oro uoste, ir ėjau su visais keleiviais, atvykusiais iš Stambulo,...

Kinai nukopijavo Paryžių: ar atskirsite, kuris miestas klastotė? (6)

Dvi šios Eifelio bokšto nuotraukos labai panašios, tačiau vis tik tai nėra tas pats, sprendžiant...

Pavilionienė: ištekėjau 2 kurse, o po pusantrų metų išprašiau tą žmogų (581)

Profesorė, žmogaus teisių gynėja, buvusi Seimo narė Marija Aušrinė Pavilionienė pratinasi...

Rusijos URM: įstatymas dėl Kijevo nekontroliuojamų teritorijų reintegracijos sukurs sąlygas jų užėmimui jėga (8)

Praktinis Ukrainoje įsigaliojusio įstatymo dėl Donecko ir Luhansko sričių reintegracijos...

Lietuvės darbas už 7 tūkst. eurų prabangiausioje jachtoje Europoje: ištvėrė mėnesį (711)

Nuolatinis žeminimas ir patyčios, kone alpulį kelianti konkurencija, intrigos, kerštas, nevaldomas...

Atsikvėpti neleis: šalčiausia vasario diena dar laukia (36)

Nors skaičiuojame paskutines kalendorinės žiemos dienas, džiaugtis neturėtume. Šalčiausia...

Reto grožio vieta: viduryje ežero sala, o joje – kapinės (2)

GRYNAS.lt lankosi regioniniame parke, kurio daugiau nei pusę teritorijos užima miškai....