Kauno oro uostas ruošiasi plėsti orlaivių remonto veiklai skirtą teritoriją, o tai leistų šiaurinėje oro uosto teritorijos dalyje statyti naujus angarus. Planai plėsti oro uosto infrastruktūrą aprašomi spalio pabaigoje paskelbtoje poveikio aplinkai vertinimo ataskaitoje, kurią projektą rengiančios bendrovės „Kauno tiltai“ užsakymu atliko įmonė „Sweco Lietuva“.

Oro uostas planuoja, kad šalia dabar esančių orlaivių remonto angarų galėtų atsirasti trys nauji, kuriems ir ruošiamasi pritaikyti infrastruktūrą. Ketinama tiesti naują riedėjimo taką, praplečiant šiaurinį peroną, – iš viso apie 14,7 tūkst. kvadratinių metrų dangos. Taip pat planuojama tiesti naują privažiavimo kelią, skirtą aptarnaujančiajam transportui.

Pasak Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovo Mariaus Zeleniaus, oro uosto investicijos į šiaurinį peroną sieks 2–3 mln. eurų, tačiau tikimasi, kad bus pritraukta daugiau privataus verslo lėšų. Pasak jo, sukurtoje teritorijoje atsiradusios įmonės turėtų atnešti apie 20–30 mln. eurų plyno lauko investicijų ir sukurti bent 300–500 naujų darbo vietų aukštos kvalifikacijos specialistams.

Šiuo metu vykdomi projektavimo darbai ir rengiamasi žemės nuomos aukcionų skelbimui. Statybas planuojama pradėti 2019 metų pirmąjį pusmetį.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)