Naujojo keleivių terminalo statybos vėluoja kelis mėnesius, mat konkurso nelaimėjusi statybos bendrovė kreipėsi į teismą. Prieš 20 metų statyto laikino keleivių terminalo pašonėje dygstantis naujasis, pagal Šengeno sutarties reikalavimus turi būti baigtas iki kovo pabaigos.

Naujo keleivių terminalo statyba kainuos apie 65 mln. Lt. Iš privačių lėšų dar ketinama statyti naftos bazę, viešbutį ir naują krovinių terminalą.

„Taip pat tarptautinis konkursas bus paskelbtas orlaivių aptarnavimo angaro statybai, t. y. nepaprastai dideles pajamas atneša tokie angarai. Dar kitas privalumas – į oro uostus kai kurios kompanijos nenori skraidyti, jei nėra tokio orlaivių aptarnavimo terminalo“, – sakė susiekimo ministras Algirdas Butkevičius.

Skaičiuojama, kad pradėjus dirbti pigių skrydžių kompanijoms, per dvejus metus Kauno oro uoste keleivių padaugėjo 20 kartų.

Naujas keleivių terminalas jau baigtas Vilniaus oro uoste, dar vienas statomas Palangoje. Kuris iš trijų tarptautinių oro uostų taps pagrindinis Lietuvoje, paaiškės kitąmet.