Ketinama remontuoti funikulieriaus bėgius, mat dėl nuošliaužų atsiradusios duobės juos iškraipė. Specialistai prognozuoja, kad bėgių remontas gali atsieiti maždaug 0,5 mln. litų.

Funikulierių valdančios Kauno troleibusų bendrovės „Autrolis“ vadovas ne kartą pabrėžė, kad funikulieriaus veikla įmonei nuostolinga.

Anot savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, jau parengta ilgalaikė funikulieriaus finansavimo paraiška. Pagal ją iš savivaldybės biudžeto funikulieriui, kaip turistiniam objektui finansuoti, bus prašoma 1,5 mln. litų.

Kultūros paminklu pripažintas Aleksoto funikulierius veikti pradėjo 1935 metais. Iki šiol jis kapitaliai nebuvo remontuotas.

Kitam Kaune esančiam Žaliakalnio funikulieriui prieš kelerius metus taip pat prireikė remonto – restauruoti keltuvai, funikulieriaus mechanizmas ir bėgiai.