aA
Nuo praėjusių metų pabaigos Kauno „Akropolio“ daugiaaukštėje aikštelėje automobilių stovėjimo trukmė ribojama iki 4 valandų.
© DELFI / Mindaugas Ažušilis

Tai dalį vairuotojų privertė ieškoti kitos nemokamos aikštelės, todėl kasdien daugybė automobilių paliekama Nemuno saloje, šalia „Žalgirio“ arenos. Arenos administracija jau svarsto galimybę apmokestinti stovėjimą.

Tenka samdyti apsaugą

„Žalgirio“ arenos direktorė Asta Ivanauskienė pažymi, kad automobilių prie arenos dieną vis daugėja.

Asta Ivanauskienė
Asta Ivanauskienė
© Stopkadras

„Iš vienos pusės, gerai, kad vairuotojai naudojasi galimybe palikti automobilį šalia arenos. Puiku, kad šalia yra „Akropolis“, kur taip pat galima nemokamai statyti transporto priemones. Juk ne vienam mokama aikštelė yra per brangi.

Tačiau dėl to mes irgi turime rūpesčių. Dabar prieš renginius, vykstančius lauke, šalia arenos, turime samdyti apsaugą, kad nebūtų palikta automobilių ir jie netrukdytų ruoštis. Be to, arena rūpinasi visa infrastruktūra, todėl turime daugiau dėmesio skirti teritorijos priežiūrai – valyti, šiukšles rinkti. Be to, dėvisi ir pati infrastruktūra. Todėl mes svarstome stovėjimą prie arenos padaryti mokamą“, – sakė A. Ivanauskienė.

Vykstant mažesniems renginiams kitose arenos erdvėse arba nevykstant renginiams privažiuoti prie arenos galima be trukdžių.

O renginių, vykstančių didžiojoje arenos salėje, metu automobilį siūloma pastatyti „Akropolio“ automobilių stovėjimo aikštelėje, Karaliaus Mindaugo prospekte ar kitose viešose automobilių stovėjimo aikštelėse.

Prie „Žalgirio“ arenos esančios aikštelės didžiųjų renginių metu skirtos tik organizatoriams, renginių dalyviams, autobusams ir VIP ložių nuomininkams.

Palieka atvykę į darbą

Kai vyko „Akropolio“ statybos, kauniečiams buvo teigiama, kad dalis nemokamų automobilių statymo vietų bus palikta miestiečiams.

Tačiau pernai įvestos naujos taisyklės dėl maksimalaus automobilių stovėjimo laiko. Taip siekiama, kad aikštele galėtų pasinaudoti kuo daugiau gyventojų. Kelio ženklai ir laiko ribojimas šioje aikštelėje suderinti su policija ir Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriumi.

Dabar prie įvažiavimų į aikštelę pasitinka užrašai: „Prašome atkreipti dėmesį į pakeistus kelio ženklus Kauno „Akropolio“ stovėjimo aikštelėje: nuo 3 val. nakties iki 8 val. ryto transporto priemonėms draudžiama stovėti šioje aikštelėje. Nuo 8 val. ryto iki 3 val. nakties šioje aikštelėje leidžiama stovėti ne ilgiau nei 4 valandas.“

Pernai policija kauniečiams priminė, kad, statydami automobilius stovėjimo trukmę ribojančio ženklo galiojimo zonoje, vairuotojai privalo palikti informaciją apie transporto priemonės atvykimo laiką už priekinio motorinės transporto priemonės stiklo.

Akivaizdu, kad apsilankiusiems prekybos centre 4 val. pakanka, tačiau daugiaaukštį garažą užpildydavo į darbą miesto centre atvažiavę kauniečiai.

Jei tokio užrašo nėra, policija gali bausti vairuotoją už kelių eismo taisyklių nesilaikymą: sustojimą ar stovėjimą vietose, kuriose draudžiama sustoti ar stovėti, sustojimą ar stovėjimą nesilaikant kelio ženklų ir ženklinimo reikalavimų. Bauda už šį pažeidimą siekia nuo 28 iki 86 eurų.

Verslininkai prašė apmokestinti

2010 m. Laisvės alėjos verslininkai prašė Kauno miesto savivaldybės apmokestinti automobilių stovėjimą miestui priklausančioje „Akropolio“ garažo dalyje. Verslininkai teigė, kad miestas, „Akropolio“ garaže įsirengęs 1,5 tūkst. automobilių stovėjimo vietų, neima mokesčio ir taip iškreipia verslo sąlygas miesto centre. Jie siūlė jas apmokestinti arba padaryti nemokamą stovėjimą ir miesto centre.

Savivaldybės administracija tuomet argumentavo, kad dienos metu iš 4 tūkst. stovėjimo vietų, esančių keturių aukštų garaže, nuolat užimtos būna tik 2,5 tūkstančio. Todėl, apmokestinus miestui priklausančias vietas, automobiliai tiesiog persiskirstytų po likusias nemokamas vietas.

Laisvės alėjos verslininkų prašymas suprantamas. Juk atsiradus „Akropoliui“ pagrindinė miesto gatvė keleriems metams tiesiog apmirė.

Automobilių statymo problema šioje miesto vietoje vėl privers ieškoti sprendimų, kai Karaliaus Mindaugo prospekte iškils nauji biurų pastatai.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Small Planet Airlines“ Lietuvoje atleidžia apie ketvirtadalį darbuotojų

Finansinių sunkumų slegiama persitvarkanti Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė „ Small...

Paskelbtas oro taršos mažinimo plano projektas: apie automobilių mokestį nebeužsimenama (4)

Ketvirtadienį viešai paskelbtas Aplinkos ministerijos parengtas Nacionalinis oro taršos mažinimo...

ACEA: naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje – sparčiausias ES (9)

Naujų automobilių pardavimų augimas Lietuvoje per dešimt šių metų mėnesių buvo sparčiausias...

Ispanija nori nuo 2040 metų uždrausti prekybą benzininiais ir dyzeliniais automobiliais (8)

Į taršias transporto priemones nusitaikė dar viena Europos šalis – nuo 2040 metų uždrausti...

„Lietuvos geležinkeliai“ spalį sumušė krovinių pervežimo rekordus (3)

„Lietuvos geležinkeliai“ spalį pervežė rekordiškai daug krovinių. Tai - geriausias...

Top naujienos

Didžiųjų miestų merams palikus Liberalų sąjūdį Gentvilas žada keisti partijos pavadinimą ir lyderį (39)

Vilniaus, Klaipėdos ir ne tik šių miestų merai liberalai į rinkimus eis be partijos pramos. Kad...

Mama gavo rekomendaciją per streiką vaiko nevesti į darželį: klausimas, ar dar nereikės ir susimokėti (48)

Pirmadienį Lietuvoje prasidėjo neterminuotas švietimo darbuotojų streikas. Prie jo kasdien...

Nepažinta pagrindinės Vilniaus gatvės pusė: Florencijos renesanso rūmai ir kiti didingi pastatai, išdygę vietoj kopūstų lysvių

Pasivaikščiojimo po Gedimino prospektą metu praiename pro Lietuvos banko, Lietuvos pašto, prekybos...

Grįžus namo vilnietis negalėjo pastatyti automobilio: aikštelę savivaldybė atidavė kaimynams (60)

Įsivaizduokite, grįžtate automobiliu namo, įvažiuojate į automobilių stovėjimo aikštelę ir...

Sausainiai „Oreo“ pakliuvo į „Greenpeace“ akiratį dėl pavojaus orangutanams (3)

Sausainių „ Oreo “ gamintoja tapo naujausiu „ Greenpeace “ taikiniu kampanijoje, kuria...

Elito pamėgtuose „Stikliuose“ įsidarbinęs naujas šefas nepasikuklino: su vidutinybėmis nedirbu (53)

„Relais & Châteaux Stikliai Hotel“ restoranuose vyksta pokyčiai – šį rudenį į...

Baisias ligas ir įvairias vėžio formas sukelia tik vienas įprotis (12)

Lietuvoje rūko apie 30 proc. vyrų, tai yra labai daug palyginus su Skandinavijos šalimis arba JAV,...

Pranckietis mano, kad Seimo nariai turėtų atostogauti kaip mokytojai (256)

Seimo pirmininkas Viktoras Pranckietis yra įsitikinęs, kad parlamentarų atostogos trukme...

Nuotakos poelgis jaunikį privertė gėdingai sprukti iš ceremonijos (1)

Būsimos nuotakos paskutinės valandos prieš vestuves dažniausiai būna kupinos džiaugsmo ir...

Stiliaus tragedija: į karališkosios šeimos puotą atvyko su permatoma suknele ir be liemenėlės (11)

Praėjusią naktį vykusios princo Charleso 70-ojo gimtadienio iškilmės neabejotinai tapo vienu...