Gruodžio pradžioje planuojama paleisti eismą Parodos gatve, dėl kurios rekonstrukcijos sutriko viso miesto transporto sistema. Tuomet neva spūsčių mieste beveik neliks.

Tą patį miestiečiai girdėjo dar prieš rugsėjį, kai šia gatve buvo paleistas viešasis transportas. Tačiau į Parodos kalną kylantys ir juo žemyn riedantys maršrutiniai autobusai judėjimo laisvės mieste nepadidino.

„Kai uždaroma svarbi magistralinė arterija, nepatogumų išvengti dėl kitose vietose suintensyvėjusio eismo neįmanoma. Tikimės, kad iki Naujųjų metų šios problemos neliks“, – žadėjo Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Didžiausios spūstys Kaune susidaro darbo dienomis, rytais nuo 7 val. 40 min. iki 8 val. 10 min. Tuomet itin sunku pravažiuoti beveik visomis pagrindinėmis miesto gatvėmis.

Intensyviausias eismas rytais būna Savanorių, Taikos ir Pramonės prospektuose bei aplinkinėse gatvėse. Iš Šilainių ar Vilijampolės į darbą centre vykstantys žmonės žino, ką reiškia įstrigti senamiestyje susidariusiose spūstyse. Daugelyje gatvių automobiliai juda vėžlio greičiu.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (73)