aA
Lietuviško kapitalo įmonė „Oryo“, kuriai priklauso prekės ženklas eTAKSI praneša, kad paskelbus šalyje karantiną, ji imasi priemonių: atsisako komisinio mokesčio.
eTAKSI
eTAKSI
© Bendrovės nuotr.

Kaip rašoma pranešime spaudai, dėl paskelbto visuotinio karantino šalyje, keleivių vežimo organizatoriams ir taksi bendrovėms gresia patirti milžiniškus nuostolius, nes drastiškai sumažėjo kelionių.

Didelei daliai eTAKSI vairuotojų tai yra vienintelis pragyvenimo šaltinis. Dėl to bendrovės valdyba priėmė sprendimą – visiškai atsisakyti savo komisinio mokesčio, kad absoliučiai visos gautos už taksi ar pavėžėjimo paslaugas pajamos liktų vairuotojams.

Paprastai keleivių vežimo organizatoriai iš vairuotojų prašo tam tikro procento (eTAKSI 15 proc., užsienio platformos iki 30 proc.) nuo gautų pajamų, kitais atvejais tai yra fiksuota kelių šimtų eurų suma per mėnesį. eTAKSI vadovai priėmė sprendimą iki kovo 30 d. šio mokesčio savo vairuotojams netaikyti.

„Dauguma mūsų vairuotojų dirba pagal individualią veiklą, netekus darbo jie iš valstybės negautų jokios paramos, arba ji būtų minimali. Siekdami padėti savo partneriams išlaikyti bent minimalias pajamas, nutarėme visai neimti savo komisinio mokesčio,“ – sako UAB „Oryo“, kuri valdo eTAKSI prekės ženklą vadovas Andrius Norkaitis.

Andrius Norkaitis
Andrius Norkaitis
© Asmeninio archyvo nuotr.

Anot A. Norkaičio, labai svarbu, kad vairuotojai išlaikytų šeimas ir išgyventų sunkmetį kokio šis verslas dar nėra matęs.

Paprastai per vieną dieną eTAKSI vairuotojas aptarnauja nuo 15 iki 20 užsakymų. Tačiau prasidėjus visuotiniam karantinui kelionių skaičius jau sumažėjo ir toliau mažėja. Dėl to žmonės, dirbantys taksi ar pavėžėjo darbą, uždirbs gerokai mažiau. Bendrovės žingsnis leis jiems bent kažkiek sumažinti patiriamus nuostolius ir pralaukti sunkmetį.

Užtikrinamas saugumas

Pranešama, kad po kiekvienos kelionės eTAKSI automobiliai yra kruopščiai išvėdinami ir dezinfekuojami. Automobiliuose yra dezinfekcinis skystis, kuriuo gali naudotis tiek klientai, tiek ir vairuotojai. Be to keliaujant eTAKSI automobiliu yra galimybė atsiskaityti bekontakčiu būdu, o tai leidžia neturėti jokio, net mažiausio kontakto su vairuotoju.

A. Norkaitis teigia, kad kainų didinimo taktikos gali imtis kiti pavėžėjai, kadangi vairuotojų skaičius mažėja.

„Tikimybė, kad kelionių kainos išaugs yra didžiausia užsienio pavėžėjimo platformose, kurios dirba tik su pavėžėjais. Kadangi daugeliui tai papildomas darbas, dėl baimės užsikrėsti nemažai jų paslaugų nebeteiks, o sumažėjus vairuotojų skaičiui kainos užsienio platformose ženkliai išauga.

eTAKSI dirba ne tik su pavėžėjais, bet ir taksi vairuotojais, kuriems šis darbas yra pagrindinis, todėl tokios rizikos beveik nėra. Nežinau kaip kiti, tačiau eTAKSI neplanuoja didinti savo įkainių. Netgi atvirkščiai – mūsų įkainiai bus fiksuoti ir jokiu būdu nedidės, o prireikus, kad keleiviams paslauga būtų labiau prieinama, ieškosime būdų kaip įkainius sumažinti.

Įmonė savo patiriamus nuostolius padengs iš anksčiau sukaupto rezervo. Tuo pat metu noriu pabrėžti, kad laukiame daugiau informacijos iš vyriausybės apie galimybę bent iš dalies kompensuoti patiriamus nuostolius,“ – sako A. Norkaitis.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(4 žmonės įvertino)
5.0000

„Oro navigacijai“ vadovaus Batavičius (2)

Skrydžių valdymo paslaugas Lietuvos oro erdvėje teikiančiai valstybės įmonei „Oro...

Paruošta automobilių taršos mokesčio skaičiuoklė: galima pasižiūrėti, kiek teks mokėti (458)

Aplinkos ministerija parengė Transporto priemonės taršos mokesčio skaičiuoklę, kuri, anot...

Antrą ketvirtį „Tesla“ pelnas pirmą kartą viršijo 1 mlrd. dolerių ribą (4)

JAV elektromobilių gamintoja „ Tesla “ pranešė pirmą kartą istorijoje per ketvirtį...

„Ryanair“ žiemą skraidins iš Kauno į Malagą, Helsinkį, Mančesterį (4)

„ Ryanair “ žiemą skraidins iš Kauno į Malagą, Helsinkį, Mančesterį

Skuodis aptarė ambicingą tikslą – iki 2030 m. atsisakyti labiausiai aplinką teršiančių viešojo transporto priemonių (14)

Susisiekimo ministras Marius Skuodis , Klaipėdoje apsilankęs lietuviškus elektrinius autobusus...

Top naujienos

Bilotaitė: VRM atsižvelgiant į aplinkybes siūlo įvesti nepaprastąją padėtį pasienyje sužaloti du pareigūnai (844)

Vidaus reikalų ministerija ( VRM ) antradienį surengė spaudos konferenciją dėl pirmadienio...

Įvykių sūkuryje atsidūręs Rūdninkų gyventojas: viskas vyksta kilometro atstumu nuo mūsų kaimo (162)

Antradienio rytą Rūdninkuose ramu, poligone kareiviai ramiai stato palapinių miestelį, o...

Paleckis dėl šnipinėjimo Rusijai nuteistas šešeriems metams laisvės atėmimo (3)

Šiaulių apygardos teismas antradienį pripažino buvusį politiką Algirdą Paleckį kaltu...

Varėnos rajone iš apgyvendinimo vietos pabėgo keturi neteisėti migrantai (4)

Varėnos rajone, Vydenių kaime, iš apgyvendinimo vietos pabėgo keturi migrantai, antradienį...

Iš Izraelio – rimtas nerimo signalas dėl COVID-19 papildyta (125)

Pastarąją parą Izraelyje nustatyta 2 112 užsikrėtimo koronavirusu atvejų. Kaip pranešė...

Razmuvienė: dėl Jūros šventės bus stebimas naujų atvejų šuolis

Nacionalinio visuomenės sveikatos centro ( NVSC ) gydytoja epidemiologė Daiva Razmuvienė...

Giedrius Petkevičius/Sausuolis | D+

Lietuviškas hibridinis karas ir „originalas“: kaip elgtis, kad Lietuva 2021 nevirstų Ukraina 2014

Kuo toliau žiūriu, kas vyksta, tuo labiau man viskas panašėja į Ukrainą 2014-aisiais. Na ir...

Tiesiogiai – iš Pabradės: Prezidento Nausėdos komentaras dėl situacijos Rūdninkuose

Prezidento Nausėdos komentaras žiniasklaidai generolo Silvestro Žukausko poligone Pabradėje, prie...

Dzūkijos vaikų vasaros stovykloje trylikametei netikėtai prasidėjo gimdymas (219)

Vienoje iš Alytaus rajone veikiančių vaikų vasaros stovyklų trylikametei netikėtai prasidėjo...