„Užmaršių keleivių šiek tiek padaugėja žiemą. Žmogus, nusimovęs pirštines, dažnai pasideda jas ant kelių, o pakilęs pamiršta pasiimti. Kitų daiktų – kuprinių, knygų, krepšelių su produktais ar kitais daiktais – aptinkama visus metus“, - sako bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ eksploatacijos direktorius Rimantas Markauskas.

Suradę salone paliktus daiktus, vairuotojai juos atveža į autobusų ar troleibusų parką ir palieka už daiktų saugojimą atsakingiems darbuotojams. „Jei kartu su paliktais daiktais yra asmens dokumentai, užmaršų keleivį susirandame patys. Kartais pagalbos prašome policininkų. Jei dokumento nėra, daiktus kurį laiką saugome, laukdami šeimininkų skambučio“, - kalba R. Markauskas.

Trumpiausiai saugomi maisto produktai – jei jų šeimininkas nesikreipia per pirmąsias dienas, produktai nurašomi. Kitų rastų daiktų sąrašus vežėjai pateikia savo interneto puslapyje. Šiuo metu bendrovės „Vilniaus viešasis transportas“ interneto tinklapyje savo šeimininkų „ieško“ keletas pirštinių, kepurė, striukė, laikrodukas, skėtis, lazdelė, piniginė.

„Kol kas keleiviai palikto autobuse daikto turėtų ieškoti autobusų parke, o troleibuse – troleibusų parkuose. Tačiau jau netrukus pradės veikti vieninga dispečerinė, kur bus saugomi visi autobusuose ar troleibusuose palikti daiktai. Tuomet pamestų ar paliktų daiktų keleiviai galės ieškoti paskambinę vienu vežėjų nurodytu telefonu“, - teigia R. Markauskas.