Naujame padalinyje dirbs apie 100 finansų ir apskaitos specialistų, kurie glaudžiai bendradarbiaus su „Dana“ padaliniais Austrijoje, Belgijoje, Danijoje, Suomijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje, Vengrijoje, Airijoje, Italijoje, Nyderlanduose, Norvegijoje, Ispanijoje, Švedijoje, Šveicarijoje, Turkijoje ir Jungtinėje Karalystėje.

„Dana“, pasak pranešimo, siūlo įvairius sprendimus keleivinio transporto priemonėms, sunkvežimiams, sunkiojo transporto priemonėms, pramoniniams ir stacionariems įrenginiams. Šiuo metu įmonėje dirba daugiau nei 36 tūkst. darbuotojų 33 šalyse šešiuose žemynuose, o praėjusiais metais bendrovės pardavimai siekė 8,1 mlrd. JAV dolerių.

Lietuvoje veikiantys paslaugų centrai teikia paslaugas 35 kalbomis. Be daugiakalbystės, Lietuva pasižymi ekonominiu ir politiniu stabilumu, kuris nemaža dalimi lėmė „Dana“ sprendimą atidaryti padalinį Vilniuje.

„Agentūros „Investuok Lietuvoje“ komanda ypač glaudžiai bendradarbiavo ir padėjo mums priimti sprendimus paskirstant išteklius taip, kad jie geriau atitiktų mūsų veiklos Europoje tikslus. Neabejojame Lietuvos specialistų talentais ir gebėjimais, ir nekantraujame pradėti bendradarbiavimą, kuris, kaip tikime, bus ilgas ir prasmingas“, - sakė „Dana“ viceprezidentas, atsakingas už globalius finansus ir apskaitą, Jasonas Johnsonas.

Bendrovė ketina investuoti į darbuotojų mokymą ir profesinį tobulėjimą. Ji taip pat ieškos galimybių bendradarbiauti su šalies švietimo įstaigomis, kad užtikrintų vietos specialistams reikalingus mokymus ir išteklius.

„Pastarieji pritraukti investiciniai projektai Lietuvos paslaugų centrų sektorių vis labiau orientuoja į finansinių paslaugų teikimą. Tai pozityvi tendencija, nes suteikia geresnes įsidarbinimo galimybes ne tik informacinių technologijų, klientų aptarnavimo ar rinkodaros specialistams. Funkcijų diversifikavimas ir toliau bus vienas pagrindinių tikslų vystant paslaugų centrų industriją”, - teigė ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius.

Agentūros „Investuok Lietuvoje“ vadovo Manto Katino nuomone, „Dana“ atėjimas į Lietuvą rodo, kaip didžiosios pasaulinės bendrovės pastebi Lietuvą, kai ieško būdų pagreitint augimą Europos regione ir už jo ribų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (43)