„Turime du variantus, dabar dirbame ties trečiuoju. Yra du būdai – vienas yra pagal seną vėžę, o antras – per Druskininkus. (...) Dabar svarstome galimybę, ar neverta iš viso tą vėžę projektuoti ne kaip plačiajuostę, bet kaip europinę. „Rail Baltica“ numatyta vėžė nuo Kauno iki Vilniaus, o čia turėtume kitą atšaką nuo Bialystoko per Gardiną, Druskininkus ir Vilnių“, – ketvirtadienį per Vyriausybės valandą Seime sakė J. Narkevičius.

Ministro teigimu, ekonomiškai tai būtų naudinga.

„Prie Vilniaus yra didelis strateginės reikšmės turintis logistinis geležinkelių terminalas, o Gardinas turi tam tikras gamyklas ir pagal paskaičiavimus (...) tai būtų labai ekonomiškai naudinga“, – kalbėjo ministras.

Jo teigimu, dėl šio projekto šiuo metu dirbama su parteriais Lietuvoje ir užsienio valstybėse.

„Manau, netrukus Vyriausybės lygmeniu bus galima priimti sprendimus“, – sakė J. Narkevičius.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)