Pirmi žingsniai link ekonomiškų automobilių, pasak LVŽS frakcijos nario K. Mažeikos, turėtų prasidėti ne visuomenėje, o Vyriausybėje: Seimo nariai vežami su taršos mažinimo priešingybe – 15 metų senumo, 3 l variklio tūrio automobiliais.

„Pats Aplinkos ministerijos ministras turi elektromobilį, bet važiuodamas į užmiestį sėda į 2,5 l variklio tūrio dyzelinį autobusą ir tęsia kelionę su juo. Neapgaudinėkime žmonių, kad rodome labai gerą pavyzdį, pradėkime nuo savęs (...) Jūs savo ministrą išsodinkite iš dyzelinio autobusiuko, su kuriuo jis važinėja po rajonus, išsodinkite Seimo narius, prezidentą, premjerę, kad mes galėtume važinėti su elektromobiliais ir tada galėsime pradėti eiti prie žmonių“, – sako Seimo narys.

TS-LKD partijos narys K. Masiulis nebuvo stipriai kategoriškas, tačiau automobilių taršos mokesčio projekte įžvelgė logikos spragų: jeigu pensininkams bus taikomos išlygos, giminės savo automobilius pradės registruoti jų vardu.

„Mano nuomonė dvejopa. Pritariu, jog reikėtų kažką keisti, kad automobiliai nebūtų tokie taršūs. Vis tik nauji reikalavimai kelia nerimą: ar mes nenuskriausime labiausiai pažeidžiamų socialinių grupių? Taršų, seną ir retai vairuojamą automobilį – pas gydytoją, sekmadienį į turgų – turi kaime gyvenantis žmogus. Dabar tą nelabai eksploatuojamą automobilį imsime ir menką pensiją gaunančiam žmogui apmokestinsime. Jei bus išlygos ir pensininkai nemokės, bijau, kad pensininko vardu registruos kas nors kitas“, – svarsto Seimo narys.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)