Planuojama, kad reguliarūs reisai elektriniais traukiniais Lietuvos ir Baltarusijos sostines sujungs jau šių metų gruodį, skelbiama pranešime spaudai.

Pasak „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Manto Bartuškos, pradėjus eksploatuoti elektrinę liniją Vilnius–Minskas, maršrutu važiuos nauji traukiniai, kuriuos bendrovė įsigijo šiemet.

Traukiniai, važiuosiantys maršrutu Vilnius–Minskas, jau atgabenti į Lietuvą. Tai modernūs dviaukščiai elektriniai traukiniai, galintys išvystyti iki 160 km/h greitį. Traukinyje yra pirmos ir antros klasės vietos, veikia Wi-fi ryšys“, – teigia M. Bartuška.

Traukinius „Lietuvos geležinkeliams“ pagamino Čekijos kompanijai „Škoda Transportation“ priklausanti įmonė „Škoda Vagonka“. Traukiniai sudaryti iš 3-jų vagonų, jame įrengta 290 sėdimų vietų, iš jų 23 – pirmos klasės.

Traukinyje įrengtos modernios garso ir vaizdo informavimo bei salonų ir išorės stebėjimo sistemos. Vagonuose sudaryta galimybė vežtis dviračius specialiai tam įrengtuose laikikliuose, taip pat galima vežti vežimėlius ar didesnį bagažą, įkrauti nešiojamąjį kompiuterį ar mobilųjį telefoną.

Traukiniu taip pat sudaryta galimybė keliauti neįgaliems keleiviams. Specialiai jiems dviejuose vagonuose iš abiejų pusių įrengti mobilūs įvažiavimo tilteliai, o viduje – vietos vežimėliams pritvirtinti. Du iš keturių sumontuotų modernių vakuuminių tualetų pritaikyti žmonėms su negalia. Pagrindinė informacija vagonuose pateikiama ir Brailio raštu.

Vilnius–Minskas – vienas populiariausių „Lietuvos geležinkelių“ maršrutų. Juo per pirmuosius 8 šių metų mėnesius vežta apie 200 tūkst. keleivių.