Apžiūrėjus ties Kaunu esančio Alfonso Meškinio, vadinamojo Kleboniškio, tiltą, nuspręsta sutvarkyti visą A1 kelio ruožą nuo Petrašiūnų iki Giraitės sankryžos.
© DELFI / Paulius Garkauskas

Tai nuspręsta įvertinus visas ekspertų pateiktas Islandijos plento problemų sprendimo alternatyvas, atsižvelgiant į kainą, tranzitinio ir vietinio transporto patogumą, rašoma Susisiekimo ministerijos pranešime.

„Šis ruožas yra itin apkrautas. Juo aktyviai naudojasi krovininis transportas, kuris keliauja ir į Kauną, ir tranzitu iš Vilniaus į Klaipėdą. Kelyje daug lengvųjų automobilių“, – cituojamas premjeras Saulius Skvernelis.

Anot susisiekimo ministro Roko Masiulio, atliktų detalių tyrimų išvados, esamos situacijos analizė rodo, kad prieš daugiau negu 50 metų statytas Kleboniškio tiltas nėra pritaikytas tokiems dideliems automobilių srautams.

„Šiaurinių Kauno priemiesčių plėtra lėmė, kad Kauno Islandijos plentas, turėjęs tarnauti tik kaip tranzitinis kelias į Vilnių ar Klaipėdą, tapo bemaž judriausia Kauno miesto gatve. Dabar įvykus net menkiausiai avarijai, čia susiformuoja milžiniškos spūstys. Magistralės A1 ruožas Vilnius–Kaunas ir ties laikinąja sostine esantis Islandijos plentas nacionaliniu lygmeniu yra pats svarbiausias kelias, todėl jo rekonstrukcija yra būtina ir svarbi visai šaliai“, – teigia R. Masiulis.

Ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ sankryžos numatoma rekonstruoti į 8 eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos 4 vidurinės juostos būtų skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km/h, o šoninės 4 eismo juostos (po dvi iš kiekvienos pusės) atliktų jungiamųjų kelių vietiniam eismui paskirtį.

Sudėtinė šios rekonstrukcijos dalis bus naujas 2 eismo juostų tiltas iš šiaurinės Kleboniškio tilto pusės. Vietoje dar 1964 metais statyto tilto planuojama 4 eismo juostų tilto tranzitiniam eismui statyba. Eismas iš Vilniaus į Klaipėdą tuo metu būtų nukreiptas naujuoju tiltu. Numatomas ir 1981 metais statyto pietinio 2 eismo juostų tilto, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, remontas.

Šie sprendimai iš esmės padidins eismo pralaidumą ir saugumą – visuomenė sutaupys 8 mln. valandų parasto laiko spūstyse šiame kelio ruože. Preliminari projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų būtų skiriama tiltų statybai. Numatoma projekto įgyvendinimo trukmė – 5 metai.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Norint išsvajotų skrydžių – sunkiai įgyvendinama sąlyga dėl gyventojų skaičiaus (64)

Palangos oro uoste naujos krypties į Vokietiją prašantys uostamiesčio verslininkai sulaukė...

Jūrmala šiemet suviliojo dar daugiau turistų (9)

Turistų skaičius Jūrmaloje per pirmuosius šešis 2018 m. mėnesius, palyginti su atitinkamu 2017...

Atnaujinta viena ilgiausių ir judriausių sostinės Geležinio Vilko gatvė (47)

Vilniuje suremontuota vienos ilgiausių ir judriausių – Geležinio Vilko gatvės – atkarpa nuo...

Nekasdienė proga – kaunietis vairuotoju dirba vienoje įmonėje jau pusę amžiaus (47)

Sigitas Sakalauskas į Kauno autobusų stotį ketvirtadienį vakare užsuko ne kaip paprastas...

Kaune nutiesta nauja jungtis su Vilnius - Klaipėda automagistrale (13)

Šį ketvirtadienį vairuotojams Kaune atverta Ašigalio gatvės jungtis su A1 magistrale.

Top naujienos

Airinas parašė DELFI laišką apie savo gyvenimą Lukiškėse: patyrė egzekuciją, po kurios prasidėjo haliucinacijos (170)

Lukiškių tardymo izoliatoriuje-kalėjime kiek daugiau nei mėnesį kalintis „ Alfa vyras “...

Nausėda pasveikino važiuojančius apsipirkti į Lenkiją (55)

Pirmadienį „Žinių radijuje“ viešėjęs Gitanas Nausėda kiek netikėtai pasidžiaugė į...

Zabulionis ir antrą kartą iš pareigų atleistas neteisėtai (26)

Buvęs Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo pavaduotojas Daivis Zabulionis ir antrą...

Atsinaujino kalbos apie investicijas į žilvičius: aukso kalnai ar lipimas ant to paties grėblio (42)

Apie trečdalį išaugusios biokuro kainos kursto energetinių gluosnių augintojų entuziazmą....

Socialdemokratai ėmėsi aplinkos ministro: prašo prezidentės ir premjero įvertinti Navicko veiklą (17)

Parlamentinėje opozicijoje esantys socialdemokratai prašo prezidentės Dalios Grybauskaitės ir...

Maistas darželiuose ir mokyklose nuo rugsėjo keisis radikaliai: ar jūsų vaikas tam pasiruošęs? (537)

Mokyklose ir darželiuose nuo rugsėjo – nemažai pasikeitimų, tarp jų ir maitinimo srityje.

Po Putino linksmybių vestuvėse – pasipiktinimas: ji net nesuvokia, kad ja pasinaudojo (266)

Birželio pradžioje Vienoje viešėjusį Rusijos prezidentą Vladimirą Putiną Austrijos užsienio...

Rusijoje vyksta pasirengimas didelėms karinėms pratyboms (80)

Rusijos gynybos ministras pirmadienį pareiškė, kad šalies rytuose rusų kariuomenė, drauge su...

„Greitų ir įsiutusių“ scenarijus Lietuvos keliuose – pareigūnams įkliuvo šimtai „skraiduolių“ (138)

Šventinė savaitė Kelių policijos pareigūnams buvo darbinga – vienas po kito į jų akiratį...