Pasak asociacijos, į savivaldybę kreiptasi, nes pastaruoju metu sostinėje vykstanti viešojo transporto sistemos reforma yra skubota, dėl jos panaikinti tam tikri privačių vežėjų maršrutai.

"Asociacija siekia pagerinti "chroniškai sergančią" sostinės viešojo transporto sistemą. Mokesčių mokėtojai - piliečiai, institucijos, verslo įmonės - savo mokesčiais formuoja valstybės finansinius išteklius. Kadangi piliečiai yra tikrieji valstybės finansinių išteklių ir kitokio turto savininkai, jie turi žinoti, kaip šis turtas valdomas, ar teisėtai leidžiamos valstybės ir savivaldybių lėšos", - teigiama asociacijos rašte Vilniaus merui Artūrui Zuokui ir savivaldybės tarybos nariui Vidui Urbonavičiui.

Asociacijos rašte teigiama, kad savivaldybė neskelbia konkursų vežėjams pasirinkti ir taip monopolizuoja rinką. Pasak jų, artėja antras reformos etapas, kuris visiškai išstums privačius vežėjus iš miesto centro, motyvuojant greitųjų autobusų paleidimu. Asociacijos nuomone, greitųjų autobusų tikslas neaiškus, nes šią funkciją atlieka maršrutiniai taksi.

"Siųsto rašto dar negavau, bet vežėjų problemas tikrai žinome. Buvome juos pasikvietę į frakciją, mes, kaip politikai, tą tendenciją dar aiškiau matėme. Matėme, kad artėja jų licencijų pabaiga ir pratęsti jų nelabai kas ruošiasi", - teigė V.Urbonavičius. Pasak jo, savivaldybėje buvo priimta nemažai sprendimų, kuriais proteguojama savivaldybės vežėjų įstaiga, o visi populiariausi maršrutai išbraukti iš galimų privačių vežėjų maršrutų ir jiems palikta funkcija - keleivių vežimo iš tolimų rajonų.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (132)