Po to, kai gruodžio 20 dieną atidaryta paskutinė sostinės Vakarinio aplinkkelio dalis ir ja paleistas eismas, DELFI sulaukė susirūpinusių skaitytojų klausimų.

Keli jų skundėsi, kad A2 keliu atvažiuodami iš Panevėžio į Vilnių, sostinės prieigose susipainiojo ir nesuprato, kur reikia sukti – norėjo važiuoti Ukmergės gatve į centrą, bet pateko į aplinkkelį.

Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento vadovas Virginijus Pauža nurodė, jog ties Ukmergės ir Vakarinio aplinkkelio sankryža yra įrengti maršrutinio orientavimo kelio ženklai, nurodantys kryptis į Kauną, Marijampolę, Gardiną ir t.t., kurie nukreipia pagrindinį eismo srautą į aplinkkelį.

„Vilniaus miesto savivaldybė, artimiausiu metu Ukmergės gatvėje, ties įvažiavimu į Vakarinį aplinkkelį, planuoja papildomai įrengti papildomus informacinius kelio ženklus, nurodančius kryptį link miesto centro“, – pridūrė jis.

Jau yra „Google Maps“

Sausio 2 dieną trečiasis Vakarinio aplinkkelio ruožas dar nebuvo atvaizduojamas daugelio naudojamoje „Google Maps“ sistemoje. Todėl DELFI pasiteiravo, ar savivaldybė turi planų paspartinti jo atsiradimą joje.

Trečiadienį V. Pauža informavo, kad žemėlapio duomenys jau papildyti.

„Vilniaus miesto savivaldybė kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo informacijos centru kreipėsi į „Google Maps“ prašydama atvaizduoti žemėlapyje Vakarinio aplinkkelio III etapo trasą“, – sakė jis.

Šiuo metu tvarkoma „Google Maps“ maršrutų parinkimo sistema.

Greitis parinktas pagal srautus

Dar vienas DELFI skaitytojas teiravosi, kodėl aplinkkelyje numatytas būtent 90 kilometrų per valandą greitis. „Kodėl jis negalėtų būti, pavyzdžiui, 100 km/h?“ – klausė jis.

V. Pauža paaiškino, jog priimdama sprendimą dėl to, kad Vakariniu aplinkkeliu bus galima važiuoti 90 kilometrų per valandą greičiu, savivaldybė kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija nagrinėjo eismo situaciją, srautus ir jų greitį tiek vakarinio aplinkkelio atkarpose, tiek Gariūnų gatvėje, Vilniaus pietiniame aplinkkelyje, Kirtimų gatvėje.

„Dėl saugumo ties dviejų lygių sankryžomis su Šiaurine ir Ukmergės gatvėmis, ties persirikiavimo juostomis, Gariūnų gatvėje ties šviesoforais reguliuojama sankryža su Paneriškių gatve greitis sumažintas iki 70 km/val.“, – priminė Miesto ūkio ir transporto departamento vadovas.

Pavilnionių gatvę sujungs su Tarande

Projektuotoju prisistatęs skaitytojas teiravosi, kodėl nuvažiavimas iš aplinkkelio į Ukmergės gatvę viaduku susiaurėja į vieną juostą, ir kodėl lėtėjimo juosta į Pavilnionių gatvę, važiuojant nuo Ukmergės gatvės pusės, padaryta su staigiu posūkiu.

„Iš Vakarinio aplinkkelio į Ukmergės g. (link Mykolo Lietuvio g.) yra dvi juostos į dešinę. Vakarinis aplinkkelis įsilieja link Ukmergės plento (po Šiaurinės jungties viaduku ir Pietinės jungties viaduku) į tris Ukmergės g. eismo juostas (dvi iš Ukmergės g. ir viena iš Vakarinio aplinkkelio).

Šie eismo sprendiniai priimti rengiant aplinkkelio techninį projektą pagal prognozuojamus transporto srautus viena ar kita kryptimi. Šiuo atveju prognozuotas didesnis transporto srautas nuo Ukmergės gatvės. Artimiausiu metu 2017–2018 metais Lietuvos automobilių kelių direkcija planuoja rekonstruoti Ukmergės plentą, įrengiant papildomas eismo juostas, tuomet ir bus galima, pavyzdžiui, aplinkkeliui dviejom eismo juostomis susilieti su Ukmergės plentu“, – teigė V. Pauža.

Tuo metu nuvažiavimo nuo Vakarinio aplinkkelio į Pavilnionių gatvę jungtis projektuota atsižvelgiant į perspektyvinį gatvių tinklą tame rajone.

„Kelio atkarpa nuo Pavilnionių gatvės perspektyvoje numatyta tiesti iki Tarandės rajono, bus projektuojamas trišalis ar mažo žiedo susikirtimas kelio nuo Pavilnionių gatvės ir nuvažiavimo nuo aplinkkelio vietoje“, – nurodė V. Pauža.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (176)