aA
Iš Panevėžio į Vilnių atvykstančias transporto priemones artimiausiu metu pasitiks papildomi informaciniai kelio ženklai, kurie padės rasti kryptį į miesto centrą ir per klaidą nepatekti į Vakarinį aplinkkelį.
© DELFI / Domantas Pipas

Po to, kai gruodžio 20 dieną atidaryta paskutinė sostinės Vakarinio aplinkkelio dalis ir ja paleistas eismas, DELFI sulaukė susirūpinusių skaitytojų klausimų.

Keli jų skundėsi, kad A2 keliu atvažiuodami iš Panevėžio į Vilnių, sostinės prieigose susipainiojo ir nesuprato, kur reikia sukti – norėjo važiuoti Ukmergės gatve į centrą, bet pateko į aplinkkelį.

Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento vadovas Virginijus Pauža nurodė, jog ties Ukmergės ir Vakarinio aplinkkelio sankryža yra įrengti maršrutinio orientavimo kelio ženklai, nurodantys kryptis į Kauną, Marijampolę, Gardiną ir t.t., kurie nukreipia pagrindinį eismo srautą į aplinkkelį.

„Vilniaus miesto savivaldybė, artimiausiu metu Ukmergės gatvėje, ties įvažiavimu į Vakarinį aplinkkelį, planuoja papildomai įrengti papildomus informacinius kelio ženklus, nurodančius kryptį link miesto centro“, – pridūrė jis.

Jau yra „Google Maps“

Sausio 2 dieną trečiasis Vakarinio aplinkkelio ruožas dar nebuvo atvaizduojamas daugelio naudojamoje „Google Maps“ sistemoje. Todėl DELFI pasiteiravo, ar savivaldybė turi planų paspartinti jo atsiradimą joje.

Trečiadienį V. Pauža informavo, kad žemėlapio duomenys jau papildyti.

„Vilniaus miesto savivaldybė kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo informacijos centru kreipėsi į „Google Maps“ prašydama atvaizduoti žemėlapyje Vakarinio aplinkkelio III etapo trasą“, – sakė jis.

Šiuo metu tvarkoma „Google Maps“ maršrutų parinkimo sistema.

Greitis parinktas pagal srautus

Dar vienas DELFI skaitytojas teiravosi, kodėl aplinkkelyje numatytas būtent 90 kilometrų per valandą greitis. „Kodėl jis negalėtų būti, pavyzdžiui, 100 km/h?“ – klausė jis.

V. Pauža paaiškino, jog priimdama sprendimą dėl to, kad Vakariniu aplinkkeliu bus galima važiuoti 90 kilometrų per valandą greičiu, savivaldybė kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija nagrinėjo eismo situaciją, srautus ir jų greitį tiek vakarinio aplinkkelio atkarpose, tiek Gariūnų gatvėje, Vilniaus pietiniame aplinkkelyje, Kirtimų gatvėje.

„Dėl saugumo ties dviejų lygių sankryžomis su Šiaurine ir Ukmergės gatvėmis, ties persirikiavimo juostomis, Gariūnų gatvėje ties šviesoforais reguliuojama sankryža su Paneriškių gatve greitis sumažintas iki 70 km/val.“, – priminė Miesto ūkio ir transporto departamento vadovas.

Pavilnionių gatvę sujungs su Tarande

Projektuotoju prisistatęs skaitytojas teiravosi, kodėl nuvažiavimas iš aplinkkelio į Ukmergės gatvę viaduku susiaurėja į vieną juostą, ir kodėl lėtėjimo juosta į Pavilnionių gatvę, važiuojant nuo Ukmergės gatvės pusės, padaryta su staigiu posūkiu.

„Iš Vakarinio aplinkkelio į Ukmergės g. (link Mykolo Lietuvio g.) yra dvi juostos į dešinę. Vakarinis aplinkkelis įsilieja link Ukmergės plento (po Šiaurinės jungties viaduku ir Pietinės jungties viaduku) į tris Ukmergės g. eismo juostas (dvi iš Ukmergės g. ir viena iš Vakarinio aplinkkelio).

Šie eismo sprendiniai priimti rengiant aplinkkelio techninį projektą pagal prognozuojamus transporto srautus viena ar kita kryptimi. Šiuo atveju prognozuotas didesnis transporto srautas nuo Ukmergės gatvės. Artimiausiu metu 2017–2018 metais Lietuvos automobilių kelių direkcija planuoja rekonstruoti Ukmergės plentą, įrengiant papildomas eismo juostas, tuomet ir bus galima, pavyzdžiui, aplinkkeliui dviejom eismo juostomis susilieti su Ukmergės plentu“, – teigė V. Pauža.

Tuo metu nuvažiavimo nuo Vakarinio aplinkkelio į Pavilnionių gatvę jungtis projektuota atsižvelgiant į perspektyvinį gatvių tinklą tame rajone.

„Kelio atkarpa nuo Pavilnionių gatvės perspektyvoje numatyta tiesti iki Tarandės rajono, bus projektuojamas trišalis ar mažo žiedo susikirtimas kelio nuo Pavilnionių gatvės ir nuvažiavimo nuo aplinkkelio vietoje“, – nurodė V. Pauža.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Buvęs aplinkos ministras Navickas: automobilių taršos mokestis parengtas (25)

Buvęs aplinkos ministras Kęstutis Navickas teigia, kad ministerija yra visiškai parengusi...

„CityBee“ perka daugiau nei 5 000 automobilių (17)

Dalijimosi automobiliais paslaugas Lietuvoje ir Lenkijoje valdanti bendrovė „CityBee Solutions“...

Dzūkijos savivaldybės sieks, kad laivyba Nemuno aukštupyje atsigautų (3)

Prie Nemuno esančių savivaldybių ir Vidaus vandens kelių direkcijos vadovai pasirašė ketinimų...

Skvernelis: taršių automobilių apmokestinimo sprendimai – jau kitąmet neatsisako NT mokesčio idėjos (288)

Kitas metais Vyriausybė grįš prie siūlymų apmokestinti taršius automobilius ir nekilnojamąjį...

Geležinkeliai iš anksčiau pašalintos „Skinest“ pirks detalių

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ iš Estijos geležinkelių paslaugų grupės „...

Top naujienos

Nepilnametės išžaginimas mokyklos personalo nesukrėtė: visos jos čia tokios (165)

Stūmė, spyrė kojomis, kando. Prievartautojas atsitraukė, tačiau grįžo ir su visa jėga...

Praėjus 32 metams po mažamečių nužudymo trūko žudiko kantrybė teisme paskelbta siaubą keliančių nuotraukų (23)

Didžiojoje Britanijoje paskelbtas nuosprendis didžiulio atgarsio visuomenėje sulaukusioje byloje:...

Žemė atakuoja Marsą: mokslininkai papasakojo, kokie pavojai tyko žmonių Raudonojoje planetoje (27)

Turbūt daugelis matėte filmų apie taikius Žemės gyventojus atakuojančius agresyvius marsiečius....

Ne visi pedagogai verti šio vardo: šaukštas deguto sugadino medaus statinę (58)

Įžengusius į kabinetą rimtomis akimis nužvelgia trys iškiliausi Lietuvos partizaninių kovų...

Vytautas Landsbergis: negalima žiūrėti į gerovę tik iš ekonominės perspektyvos (2125)

Tėvynės Sąjungos – Lietuvos krikščionių demokratų ( TS–LKD ) garbės pirmininkas,...

Kristina susirūpino, ką valgo, kai smarkiai susirgo: pakeitusi kelis dalykus, dabar jaučiasi puikiai (19)

Vilnietė Kristina Bondar sveika mityba susidomėjo stipriai sušlubavus sveikatai. Moteris buvo...

7 raudonosios arbatos privalumai (3)

Raudonoji ( rooibo s) arbata – tai raudonoji žolelių arbata, gaminama iš fermentuotų...

Štai kas sužlugdo santykius per atstumą (14)

Net trejus metus bendravome būdami toli vienas nuo kito. Dabar tie santykiai per atstumą jau...

Esate žema ir putlių formų? Pravers šie laiko patikrinti stiliaus patarimai (23)

Jeigu esate apvalaus kūno sudėjimo ir vos 163 centimetrų ūgio ar dar mažesnė, tuomet jums...

Kai skyrybos neduoda ramybės: kaip pamiršti buvusį mylimąjį? (12)

Santykių pabaiga niekuomet nėra lengva – ir tuomet, kai antra pusė nusprendžia išsiskirti su...