aA
Iš Panevėžio į Vilnių atvykstančias transporto priemones artimiausiu metu pasitiks papildomi informaciniai kelio ženklai, kurie padės rasti kryptį į miesto centrą ir per klaidą nepatekti į Vakarinį aplinkkelį.
© DELFI / Domantas Pipas

Po to, kai gruodžio 20 dieną atidaryta paskutinė sostinės Vakarinio aplinkkelio dalis ir ja paleistas eismas, DELFI sulaukė susirūpinusių skaitytojų klausimų.

Keli jų skundėsi, kad A2 keliu atvažiuodami iš Panevėžio į Vilnių, sostinės prieigose susipainiojo ir nesuprato, kur reikia sukti – norėjo važiuoti Ukmergės gatve į centrą, bet pateko į aplinkkelį.

Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento vadovas Virginijus Pauža nurodė, jog ties Ukmergės ir Vakarinio aplinkkelio sankryža yra įrengti maršrutinio orientavimo kelio ženklai, nurodantys kryptis į Kauną, Marijampolę, Gardiną ir t.t., kurie nukreipia pagrindinį eismo srautą į aplinkkelį.

„Vilniaus miesto savivaldybė, artimiausiu metu Ukmergės gatvėje, ties įvažiavimu į Vakarinį aplinkkelį, planuoja papildomai įrengti papildomus informacinius kelio ženklus, nurodančius kryptį link miesto centro“, – pridūrė jis.

Jau yra „Google Maps“

Sausio 2 dieną trečiasis Vakarinio aplinkkelio ruožas dar nebuvo atvaizduojamas daugelio naudojamoje „Google Maps“ sistemoje. Todėl DELFI pasiteiravo, ar savivaldybė turi planų paspartinti jo atsiradimą joje.

Trečiadienį V. Pauža informavo, kad žemėlapio duomenys jau papildyti.

„Vilniaus miesto savivaldybė kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcijos Eismo informacijos centru kreipėsi į „Google Maps“ prašydama atvaizduoti žemėlapyje Vakarinio aplinkkelio III etapo trasą“, – sakė jis.

Šiuo metu tvarkoma „Google Maps“ maršrutų parinkimo sistema.

Greitis parinktas pagal srautus

Dar vienas DELFI skaitytojas teiravosi, kodėl aplinkkelyje numatytas būtent 90 kilometrų per valandą greitis. „Kodėl jis negalėtų būti, pavyzdžiui, 100 km/h?“ – klausė jis.

V. Pauža paaiškino, jog priimdama sprendimą dėl to, kad Vakariniu aplinkkeliu bus galima važiuoti 90 kilometrų per valandą greičiu, savivaldybė kartu su Lietuvos automobilių kelių direkcija nagrinėjo eismo situaciją, srautus ir jų greitį tiek vakarinio aplinkkelio atkarpose, tiek Gariūnų gatvėje, Vilniaus pietiniame aplinkkelyje, Kirtimų gatvėje.

„Dėl saugumo ties dviejų lygių sankryžomis su Šiaurine ir Ukmergės gatvėmis, ties persirikiavimo juostomis, Gariūnų gatvėje ties šviesoforais reguliuojama sankryža su Paneriškių gatve greitis sumažintas iki 70 km/val.“, – priminė Miesto ūkio ir transporto departamento vadovas.

Pavilnionių gatvę sujungs su Tarande

Projektuotoju prisistatęs skaitytojas teiravosi, kodėl nuvažiavimas iš aplinkkelio į Ukmergės gatvę viaduku susiaurėja į vieną juostą, ir kodėl lėtėjimo juosta į Pavilnionių gatvę, važiuojant nuo Ukmergės gatvės pusės, padaryta su staigiu posūkiu.

„Iš Vakarinio aplinkkelio į Ukmergės g. (link Mykolo Lietuvio g.) yra dvi juostos į dešinę. Vakarinis aplinkkelis įsilieja link Ukmergės plento (po Šiaurinės jungties viaduku ir Pietinės jungties viaduku) į tris Ukmergės g. eismo juostas (dvi iš Ukmergės g. ir viena iš Vakarinio aplinkkelio).

Šie eismo sprendiniai priimti rengiant aplinkkelio techninį projektą pagal prognozuojamus transporto srautus viena ar kita kryptimi. Šiuo atveju prognozuotas didesnis transporto srautas nuo Ukmergės gatvės. Artimiausiu metu 2017–2018 metais Lietuvos automobilių kelių direkcija planuoja rekonstruoti Ukmergės plentą, įrengiant papildomas eismo juostas, tuomet ir bus galima, pavyzdžiui, aplinkkeliui dviejom eismo juostomis susilieti su Ukmergės plentu“, – teigė V. Pauža.

Tuo metu nuvažiavimo nuo Vakarinio aplinkkelio į Pavilnionių gatvę jungtis projektuota atsižvelgiant į perspektyvinį gatvių tinklą tame rajone.

„Kelio atkarpa nuo Pavilnionių gatvės perspektyvoje numatyta tiesti iki Tarandės rajono, bus projektuojamas trišalis ar mažo žiedo susikirtimas kelio nuo Pavilnionių gatvės ir nuvažiavimo nuo aplinkkelio vietoje“, – nurodė V. Pauža.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Jau paruošė planą: eismas prie žadamo statyti Nacionalinio stadiono keisis (6)

Ruošiantis Nacionalinio stadiono statyboms, Vilniaus miesto savivaldybė išplatino vizualizacijas,...

Pietų Lietuvoje eismo sąlygas sunkina rūkas

Penktadienio pavakarę eismo sąlygas pietų Lietuvoje sunkina rūkas, įspėja Automobilių kelių...

„Latvijos geležinkeliai“ planuoja šiemet atleisti 1,5 tūkst. darbuotojų (3)

Latvijos nacionalinė pervežimų geležinkeliais operatorė ir geležinkelių infrastruktūros...

„Toyota“ investuos 400 mln. dolerių į skraidančių automobilių gamybą (1)

Japonijos automobilių gamybos milžinė „ Toyota “ ketvirtadienį pranešė investuosianti...

Meksikos valdžiai nepavyksta parduoti prabangaus prezidento lėktuvo (1)

Meksikos prezidentas antradienį, sausio 14-ąją, sakė, kad vyriausybei kol kas nepavyko parduoti...

Top naujienos

Lietuva nesugeba susiskaičiuoti savo vaikų: dingusias mergaites randa viešnamiuose, nusikaltėliams atžalas parduoda ir patys tėvai (136)

Pagal VRM pateikiamą statistiką, kasmet Lietuvoje dingsta apie 1000 vaikų. Tie patys duomenys rodo,...

„Revolut“ klientai praneša apie įšaldomas sąskaitas: pinigai sulaikomi, atsakymo nesulaukia vyksta tikrinimai (285)

„Mūsų sąskaitos blokuojamos, o pinigai įšaldyti“, – pastaruoju metu portalas DELFI...

Sunkiausią dieną užbaigę Žala ir Jurgelėnas: tai buvo pati šūdiniausia diena šiame Dakare (8)

Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas , „ Agrorodeo “ ekipažas, 2020-ųjų metų Dakaro ralį...

Maskvos ir Varšuvos ginče – naujas smūgis (240)

Rusijos gynybos ministerija penktadienį apkaltino Lenkijos pasipriešinimo judėjimą,...

Adamkus: valdantieji negerbia ne tik prezidento, bet ir visos valstybės santvarkos (142)

Kadenciją baigęs prezidentas Valdas Adamkus , įvertinęs pastaruoju metu susiklosčiusius...

Dakarą lietuviai užbaigė su trenksmu: vieni kopė pozicijomis aukštyn, kiti finišavo sukandę dantis atnaujinta 18.11 val. (359)

Visas Dakaro karavanas šiandien pajudėjo iš Harado, Saudo Arabijos miesto, į Kidiją. Laukiantis...

Jau paruošė planą: eismas prie žadamo statyti Nacionalinio stadiono keisis (6)

Ruošiantis Nacionalinio stadiono statyboms, Vilniaus miesto savivaldybė parengė planą, kaip...

Lietuvės išradimas žada revoliuciją virtuvėje: vartotojai nustebs, kiek po galiojimo datos maistas gali būti vartojamas

Kuo labiausiai pasitikite spręsdami, ką daryti su jogurtu, pasibaigus jo galiojimui? Nurodyta data,...

Inga Ruginienė – apie pavėžėjų darbą: kodėl žmonės sutinka dirbti tokiomis sąlygomis?

Patiriame nestabilių, nei socialinio saugumo, nei orių pajamų neužtikrinančių darbų išplitimo...

NKVD nužudyto Lietuvos karininko ainio svajonė buvo „Žalgiris“, bet karjera iškrėtė pokštą specialiai Krepšinis.lt iš Atėnų (18)

Andy Rautinio karjeroje buvo daug nusivylimų ir sunkių akimirkų – lygiai kaip ir jo giminės...