„Alcoguard“ sistema bus montuojama į Europoje bei JAV parduodamus automobilius. Pirmosios šią naujovę, pasak švedų, turėtų įsigyti įvairios firmos, kurios „Volvo“ automobilius suteikia savo darbuotojams, taksi įmonės, valdžios institucijos bei, žinoma, privatūs asmenys.
„Šiuo metu viena iš trijų Europoje įvykstančių avarijų yra sukeliama girtų vairuotojų. Mūsų tikslas yra prisidėti prie šios problemos sprendimo“, - teigia „Volvo Cars“ Saugumo centro direktorė Ingrid Skogsmo.
„Alcoguard“ sistemos veikimas iš esmės atitinka daugelyje Europos šalių policijos naudojamus alkotesterius. Pasirodo, prieš užvedant „Volvo“ automobilio variklį, reikia papūsti į maždaug žmogaus delno dydžio belaidį įrenginį. Šis apdorojęs informaciją, ją radijo bangomis nusiunčia į automobilio „elektronines smegenis“. Jei vairuotojas „įpūs“ daugiau nei 0,2 promiles, automobilio variklio užvesti nepavyks.
Švedai teigia, kad 0,2 promilės atitinka jų šalies įstatymus, todėl kitų šalių „Volvo“ automobilių pirkėjams „Alkosargas“ bus pakoreguotas pagal tos šalies teisės aktų reikalavimus. Be to, gamintojai teigia, kad apgauti įrenginį į jį nukreipus, pavyzdžiui, pompos orą, nepavyks.
Taip pat derėtų atminti, kad vairuotojo „pūtimo“ duomenys, išjungus automobilio variklį, yra saugomi 30 minučių. Norint užvesti automobilį vėl, teks iš naujo pūsti į „Alkosargą“. Tiesa, jei kitas automobilio pirkėjas nepageidaus šios sistemos, vietiniai „Volvo“ atstovai ją lengvai galės išmontuoti.