Dabartinis verslo pasaulis nepripažįsta jokių sentimentų. Damoklo kardas šiomis dienomis kabo virš seniausias tradicijas turinčios firmos "MG Rover", kuri nesugebėjo susitvarkyti su jau seniai firmą lydėjusiomis finansinėmis problemomis.

Šią savaitę turėtų prasidėti oficialios derybos, dėl firmos "MG Rover" pirkimo. Potencialūs pirkėjai- tai dvi Irano kompanijos “Iran Khodro” ir “SAIPA”. Beje, iraniečiai su britų kompanija "MG Rover" yra bendravę ir anksčiau - kompanijos “Dastaan” ir “SAIPA” buvo pasirašiusios su britais sutartį, dėl automobilių variklių gamyklos Irane statybos ir visų būtinų technologijų pirkimo. Kadangi pirmieji žingsniai jau buvo žengti, verslininkai iš Irano nutarė pasinaudoti proga ir nupirkti visą bankrutavusią britų kompaniją ir panaudoti jos techninį potencialą.

Tai jiems nepasirodytų neįkandamas kąsnis, nes šios Irano kompanijos yra vertinamos kaip seni ir stiprūs žaidėjai Artimųjų Rytų automobilių verslo pasaulyje. Pavyzdžiui kompanija “Iran Khodro” yra didžiausias automobilių gamintojas Artimųjų Rytų regione - jos atstovai tvirtina, kad iki 2011 metų jau gamins po 1 milijoną automobilių per metus.

Kaip baigsis šios derybos dar nėra aišku, tačiau verslo ekspertai tvirtina, kad jokių didesnių kliūčių Irano automobilių kompanijoms čia nėra. Juo labiau, kad dar balandžio pradžioje aktyviai dėl "MG Rover" pirkimo derėjęsis kiniečių koncernas “SAIC” neperseniausiai oficialiai nutraukė visas derybas. Taigi, panašu, kad "MG Rover" gali “prabilti” su iranietišku akcentu.

Likimo ironija - kas Britų imperijos klestėjimo laikais būtų išdrįsęs net pagalvoti, kad 21 amžiaus pradžioje anglų pasididžiavimą supirkinės buvusių imperijos protektoriatų verslo magnatai…

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją