„Vilniaus oro uostas nėra atsakingas už trečiųjų šalių, tokių kaip taksi vežėjų, teikiamas paslaugas, tačiau sulaukiame nemažai keleivių nusiskundimų būtent dėl naudojimosi taksi paslaugomis: sumokėta nepagrįstai didele kaina, neišrašomais kvitais, neįjungiamais taksometrais“, – sako TVOU generalinis direktorius Tomas Vaišvila. Jis pastebi, kad tokių problemų sprendimas yra įmanomas tik analizuojant realias žmonių patirtas situacijas, o ne klausantis visuomenėje sklaidančių gandų. Todėl TVOU nusprendė inicijuoti akciją „Sąžiningas taksi“, kuri paskatintų žmones vertinti ir pranešti apie taksi paslaugas kelionės iš ir į oro uostą metu.

Pastabas ir pasiūlymus dėl taksi paslaugų teikimo keleiviai kviečiami išsakyti užpildant anketą Vilniaus oro uosto svetainėje (adresu www.vno.lt/taxi) arba siunčiant laišką į Vilniaus oro uostą. Visos keleivių išsakytos pastabos ir pasiūlymai bus perduoti Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriui ir kitoms institucijoms, kurios rūpinasi taksi paslaugomis Vilniaus mieste.

Taksi automobiliuose TVOU pasiūlė užklijuoti lipdukus su šūkiu „Sąžiningas taksi. Prašome įvertinti taksi paslaugas“. Tikimasi, kad ši iniciatyva padės TVOU kartu su Vilniaus miesto savivaldybe ir taksi paslaugas teikiančiomis įmonėmis rasti priemones sudrausminti nesąžiningus vairuotojus.

Šiuo metu prie Vilniaus oro uosto stovėjimo vietas nuomojasi keturios taksi įmonės: "Pigus taksi", “Merselita”, “M&N Logistics” ir “VIP taksi”. Telefonu Vilniaus oro uosto keleiviai gali išsikviesti ir bet kurios kitos taksi įmonės ekipažą. Vienu metu prie oro uosto yra sudarytos sąlygos dirbti 45-iems taksi automobiliams.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją