Pasak Vilniaus Oro uosto vadovo Dainiaus Čiuplio, pirmoji eismo juosta bus pritaikyta patogiam keleivių išlaipinimui, o antroji - transporto priemonių judėjimui jau išleidus keleivius.

„Automatinės numerių nuskaitymo kameros fiksuos visų transporto priemonių patekimą ir išvažiavimą iš panduso zonos, tuomet sistema apskaičiuos prastovėtą laiką ir nusileidus žemyn vairuotojas informacinėje švieslentėje matys, ar neviršijo leistino nemokamai stovėti laiko“, – sako Vilniaus oro uosto vadovas.

Svarbu paminėti, kad fizinių kontrolės priemonių (pavyzdžiui – automatiniai kelio užtvarai) nebus, nes siekiama užtikrinti gerą eismo pralaidumą. Numatyta, kad kiekvienam vairuotojui, norinčiam sustoti prie išvykimo terminalo ir išleisti keleivius, bus leidžiama ant panduso praleisti ne ilgiau kaip 10 min. per valandą nemokamai.

Keleivių išleidimo zona oro uoste

Čiuplio teigimu, piko laikotarpiais ant užkilimo kelio išvykimo terminalo link dažnai susidarydavo transporto spūstys, kurias lemia ne tik dideli keliautojus išlydinčių žmonių, taksi ar pavežėtojų transporto srautai, bet ir kelių eismo taisyklių pažeidėjai, kurie piktybiškai palieka mašinas ilgesniam laikotarpiui.

„Manome, kad pokyčiai visų pirma užtikrins didesnį patogumą keliautojams. Eismo sistema bus aiškesnė ir efektyvesnė, vairuotojai žinos, kur ir kada gali važiuoti, o keliautojai jausis saugesni. Be to, mažinsime eismo kamščių susidarymą ir optimizuosime policijos pajėgumų poreikį, taip pat sudarysime geresnes sąlygas greičiau atvykti skubiosios pagalbos tarnyboms nelaimės atveju“, – įsitikinęs D. Čiuplys.

Keleivių išleidimo zona oro uoste
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)