Lietuvos oro uostų generalinis direktorius sako, kad skrydžių plėtra vyktų greičiau ir efektyviau, jei oro uostai būtų privati, o ne valstybės valdoma įmonė.
Gediminas Almantas
© DELFI / Tomas Vinickas

Tokiu atveju būtų galima labiau remti vežėjus, kurie pasiūlytų daugiau krypčių iš Lietuvos.

Lietuvos oro uostai, norėdami, kad būtų patogiau atvykti į Lietuvą, rems oro vežėjus, kurie imsis skraidinti keleivius naujomis kryptimis. Numatoma, kad maksimaliai vieną vežėją galima būtų paremti 200 tūkstančių eurų. Ši suma yra didžiausia, kokią gali skirti valstybės valdoma įmonė.

Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Gediminas Almantas sako, kad jei oro uostai būtų ne valstybės valdoma įmonė, parama galėtų būti didesnė ir rezultatas būtų efektyvesnis. Vis dėlto, verslininkai dažnai skundžiasi verslo klasės skrydžių stygiumi.

Tačiau G. Almantas pabrėžia, jog Lietuva teisingai pasielgė, siekdama pritraukti daugiau žemų kainų aviakompanijų, nes tai yra sparčiausiai augantis segmentas, todėl Lietuva tapo regiono lydere.

Oro uostų generalinis direktorius taip pat atkreipia dėmesį, jog verslininkai pageidauja, kad lėktuvai skristų jiems patogiu metu ir į arčiausiai miestų esančius oro uostus.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

M. Bartuška: geležinkelio ruožo atstatymas atsieis apie 20 mln. eurų (73)

„Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška sako, kad atstatyti geležinkelio ruožą iš...

Autobusas į miestą važiuoja 3 dienas per savaitę: dirbtų, bet pėsčiomis nevaikščios (48)

Ne didžiuosiuose Lietuvos miestuose gyvenantiems žmonėms nusigauti iki rajonų centrų tampa vis...

„Wizz Air“ kreipiasi dėl JK licencijos iki „Brexit“

Vengrijos pigių skrydžių bendrovė „Wizz Air“ trečiadienį paskelbė pateikusi paraišką...

Užteršusiam kelią vairuotojui skirta bauda (107)

Kelmės rajone žemėmis kelią užteršusiam vairuotojui policija skyrė baudą.

Vokietijoje pradėtas tyrimas dėl „Air Berlin“ lėktuvo atsisveikinimo manevro virš oro uosto (28)

Vokietijos aviacijos priežiūros institucija pradėjo tirti pranešimus, esą paskutinio...

Top naujienos

Šokiruojantys viduramžių gydymo metodai (48)

Viduramžių gydytojus Vakarų Europoje galima skirti į dvi labai aiškias kategorijas: kaimo...

Beprotiškai augančio Vilniaus rajono gyventojai šiurpsta nuo blogėjančio gyvenimo (299)

Vieno iš tankiausiai užstatytų Vilniaus miesto kvartalų – Perkūnkiemio – gyventojai mėgina...

Vargo Lietuva: vis labiau griūvantis Vaiko raidos centro stogas apnuogina sistemines bėdas (137)

Vis labiau griūvantis Vaiko raidos centro stogas apnuogina sistemines požiūrio į vaikų psichikos...

VRK neskirs dotacijos Liberalų sąjūdžiui (16)

Partijai padarius šiurkštų finansavimo įstatymo pažeidimą, dotacija neskiriama, sako...

Maskvoje pakeliui į ketvirtfinalį R. Berankis sustabdė karjeros aukštumas šturmuojantį serbą (23)

Rusijos sostinėje Maskvoje vykstančio Teniso profesionalų asociacijos ( ATP ) 250 serijos turnyro...

Kodėl panika dėl belaidžio ryšio saugumo kilo tik dabar? (15)

Pastarosiomis dienomis kilo didelė panika dėl „Wi-Fi” ryšio saugumo – paaiškėjo, kad...

Kelionę aplink pasaulį pradėjęs Vilius: apie dviratininkų džiaugsmus ir vargus Europos keliuose

21 metų keliautojas Vilius Grižas jau kurį mina dviratį tolyn nuo Lietuvos. Daugiau apie vaikino...

Suskaičiavo, kas Lietuvoje dirba ilgiau: moterys ar vyrai? (13)

Lietuvoje ir Latvijoje moterys per savo gyvenimą dirba ilgiau negu vyrai. Lietuvoje vyrai...

Kodėl manęs nemyli antra pusė? (8)

Aš nejaučiu meilės. Manęs nevertina. Nesuprantu, kas mus jungia... Ir kodėl mes kartu? Manęs...

Netiki A. Verygos pažadais: atlyginimus jau galėtume didinti 400 eurų, tačiau ir toliau skatiname emigraciją (177)

Seimas pradeda svarstyti žymiai didėjantį kitų metų PSDF biudžetą, kuriame nemažą dalį...