Lietuvos automobilių kelių direkcija sausio pabaigoje su „Fegda“ pasirašė dvi sutartis, nurodoma portale cvpp.lt.

Pagal ją „Fegda“ per metus – iki kitų metų vasario – 1,3 kilometro ruožą ruožą rekonstruos į aštuonių eismo juostų kelią: atitvarais atskirtos keturios vidurinės juostos bus skirtos tranzitiniam eismui, kur didžiausias leistinas greitis būtų 110 km per valandą, o šoninės 4 eismo juostos, po dvi iš kiekvienos pusės, būtų jungiamosios vietiniam eismui.

Tai jau antrasis „Fegdos“ laimėtas užsakymas šiame ruože – pernai gruodį su įmone pasirašyta 17,5 mln. eurų vertės sutartis dėl Vytėnų sankryžos rekonstrukcijos.

Naujausiame konkurse taip pat dalyvavo viena didžiausių kelių ir tiltų statybos įmonių „Kauno tiltai“, o laimėtojas pasirinktas pagal ekonominio naudingumo kriterijų.

Be to, Kelių direkcija dar renkasi rangovą, kuris statys Sargėnų viaduką ir tiltą prie „Megos“ – paraiškos jam pateiktos vasarį. Maksimali projekto vertė siekia beveik 40 mln. eurų.

Be šių sankryžų, magistralinio kelio Vilnius-Klaipėda ruože ties Kaunu numatoma ir daugiau pokyčių: bus pastatytas naujas dviejų eismo juostų tiltas šalia šiaurinio Kleboniškio tilto, vietoj 1964 metais statyto Kleboniškio tilto bus statomas keturių eismo juostų tiltas tranzitiniam eismui, o 1981 metais statytas pietinis dviejų eismo juostų tiltas, kuriuo dabar vyksta eismas iš Klaipėdos į Vilnių, bus remontuojamas.

Preliminari 5 metų trukmės projekto vertė siekia 100 mln. eurų, iš jų beveik 60 mln. eurų – tiltų ir viadukų statybai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (15)