Tačiau jie sunerimę dėl to, jog šio tako būklė – prasta: atkarpomis sutrupijęs asfaltas ir norint aplenkti kitą ekalogiška transporto priemone – paspirtuku, riedučiais ar dviračiu – važiuojantį žmogų tenka išvažiuoti į žolyną, smėlėtą taką ar žvyrą.

„Jei ir toliau šis takas nebus tvarkomas, nenumaldomai artėjančią vasarą traumų galime ir neišvengti. Prasilenkti su kitais dviratininkais atkarpomis neįmanoma, neišvažiavus į žolyną, smėlyną ar tako nuotrupas... Gėda, jau eilę metų kalbama, tačiau nepasirūpinama, kad į brangiausią Lietuvos kurortą būtų galima saugiai patekti ekologiškomis transporto priemonėmis – dviračiais, paspirtukais, riedučiais“, – sakė nuolat dviračiu važinėjantis klaipėdietis Vladas Kuizinas.

Plentiniais dviračiais važinėjantys klaipėdiečiai sakė, kad važiuojant šiuo taku galima išsibarškinti dantis.

„Važiuoji ir kalena dantys. Ne kartą, prasilenkiant su kitais dviratininkais, esame matę ir griūčių. Jau tikrai būtų laikas remontuotį šį taką. Metų metus jis nėra normaliai remontuotas, tik atkarpomis uždedamas vienas kitas lopelis“, – sakė atsitiktinai dviračių taku sutikti dviratininkai.

Jų teigimu, nenuostabu, kad dviratininkai iš Klaipėdos vis dažniau renkasi kitą dviračių takų kryptį – į Palangą.

„Nors ir ten takas nėra idealus, bet nėra aptrupėjęs asfaltas. Norėtųsi, kad ir Smiltynė-Juodkrantė-Nida dviračių takas būtų geresnis. Juk dviratininkų vis daugėja. Juk daug geriau, kai žmonės renkasi ekologiškas transporto priemones. Srautai didėja, tad reikėtų susirūpinti ir dviračių takų kokybe“, – sakė dviratininkai.